السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

1/01/2011

cara yang t'baik....

2o1o : selamat tinggal
2011 : selamat datang :)

skrunk ni da msuk 2011 ....
dan mulai ari ni gak aku da tak akan ag ingt at kaw ,kaw,kaw n kaw ....
aku akan mula kn idp aku ni tnpa kowg be4 ....
aku akan fucus hnya tuk study,study n study ....
tuk azizi : aku da bgi peluang at kaw utk tarik lek kta2 kaw tu..tpi aku taw kaw
tak akan dn xkn penh jilat lek ludah kaw kn...so,bye2...je la kwn...aku da tahu
kenp kaw ckp cm tu at aku...tpi tak kish la da t'jadi pn...aku hormat keputusn kaw
tu...dan akan cbe tuk memenuhi segla p'mintaan kaw...cme satu aje aku tak nak...
tolng jgn nyesl ats p'buatn kaw tuu...pape pn 'BE HAPPY'aku da tak akan muncul
dlm idop kaw lgi...
tuk yazid : dlu kmu penh uat sya t'snyum..sya b'syukr sngt diberi peluang tuk mencintai
kmu n disyangi kmu...wlaupn hnya sekejp...but,smpi skrunk kita msih kwn kn...sya tak ley
ag nk m'ghrpan pape pn dri kmu..cz kmu tak mencintai sya lg...dn sya pn da tak mencintai
kmu...da tiba msanya tuk mlpe an kmu...pape pn u still my friends n tengs 4 everything...
tuk ainin : selma 4 taun aku cyunk ko jdi kwn ko...aku hepi...tpi mlngnya aku kecewa gan sikp
ko tu...dn aku da tak mau sebb ko result aku truk...hnya memikir tntng ko...so,lbih bik ak xyh
ingt kat ko lg...aku hrap ko fhm...ag pn aku da bosn jdi kawn ko ag...jgn slh an ak klu ak da bosn
kwn gan ko..ko yg uat ak bosn tahu!!
tuk syepah : aku ak tahu pe mslah ko sebnrnya..komen at status aku pn cm ske tak ske n
uat aku skit ati je..ea pmpuan....ko pikr ak hairn sngt gan ko ke...eeeee,tolng la...ta de mkna
nya..mngkn dlu ko bff ak..sekrng da ta..dn tak akn penh b'laku ag ok...so,lbih bik ko uat hal
ko n aku uat hal aku..tu lgi seng..rigt?!erghh!!!aku da ta hairn n ta b'mint nk jdi kwn ko ag..
soooooooo,pe lgi...............blah la wei dlm idp ak...!!!


~korang smua hnya kenangan aku semlam~

2011 : azam bwu (must focus for study),kwan lma(fariesha,amira,natasha,ili,afiqa)
kakaq lma(kaq.mun n ain),new class(2 kekwa),new teacher(pn norela),always
single n yang pling penting...starting new life without yaz,azi,aini n shari...mngkn
klu cm ni idp aku akn lbih tenag.. =.=

No comments:

Post a Comment