السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

1/26/2011

hari ni hari pertama aku masuk tusyen ckgu yahya..
ermm...best la juga...tapi sejuk gler..nasib baik aku duduk
kat dalam tu cuma 2 jam..kalau 20 jam..da beku rasanya..
da la kat skola sejuk kat tusyen pon sejuk..huhu~
yang tak bestnya coz kena sama tusyen degan syaz,fak,n kazen fak..
erghh!!benci la..jumpa lagi dengan si syaz ni...alaaaa...!
aku memang da agak dia mesti tusyen kat situ tapi tak sangka lak sangkaan
aku tu betol2 terjadi...eah!my geng...help me!!i don't want to see he again..
malu shial nak tengok dia..lagi2 kena berhadapan denga dia..
nak tahu sebab ape?sebabnya aku pernah suka kat dia..
n kalau dia tak tahu aku suka kat dia tu tak de hal la..
ni dia tahu yang aku penh suka kat dia..huh!tidakkkk!!da la aku suka kat dia
pastu aku pergi kapel dengan member dia..stupid kn?haha..tak ingin aku
nak kapel dengan dia..aku pon tak tahu ape benda yang buat aku suka kat
dia..tapi tu kan citer 2 taun yang lalu..da lama da berlalu..
biar la...mungkin sebab muka dia kute kot..memag patut la dia best fwen
dengan ex aku muka korang lebih kurang je aku tengok..da macam kember tahu!
okie,tutup citer..ni 2 adik beradik angkat yang suka menyusahkan kawan2
aku..aku memang benci sangat..korang kalau ada masalah selesaikan la sendiri
tak payah la nk gedik sangat nak ngadu sana nak nangis la nak moody...
nak kena ada orang pujuk la..dasar adik n kakaq gedik!!dan suka sangat menyusahkan
orang lain..especially kawan2 aku..dua2 manja gedik!!memag aku benci korang
tahap gaban la..anyway suka hati aku la aku nak buat muka shial ke pe ke..
muka aku ke muka kau??!hah!gedikkkkk!!baru kau tahu kan macam mana rasanya
bler kau tanya kat orang pstu orang tu jawab macam nak tak nak..
pstu buat muka shial..macam tu la aku rasa bler kau buat macam tu kat aku..
kesabaran aku dekat kau ni da tal boley sabar lagi tau..
n satu benda yang aku nak bagi tahu kau mungkin tak tahu yang ada diantra
kawan2 kau yang anti kau dalam diam..aku bukan anti dengan kau..
tapi orang macam kau tak layak jadi kawan aku,anda faham??!!
da la..bosan betul citer pasal kau ni..
buat semak blog aku aje..

No comments:

Post a Comment