السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/24/2011

silly

Eee,geramnya aku dengan minah ni . .
kau tu ibarat musuh dalam selimut kau tahu ark . .
kau nak memperbodoh-bodohkan aku ye kawan . .
kita tengok sapa yang diperbodoh kan . .
antara kau memperbodohkan aku,atau aku yang memperbodohkan kau
kau memang sengaja nak buat aku sakit hati kan . .
ae,hello!!kau sape ha??!
kau pikir aku hairan sangat dengan kau . .
kau ni kawan ke 'HANTU' ha . .
perangai tak serupa manusia . . tak boleh tengok orang lain senang . .
aku dah muak sangat dengan tak tik kau tu . .
orang lain mungkin kau boleh buat macam tu . .
tapi dengan aku jangan harap la wei . .
aku tak pernah nak cari kesalahan kau . .
yang pasti kesalahan tu memang betul2 di depan mata aku . .
ada juga manusia macam kau ni . .
erghh ! hanya menyakitkan hati aje . .
selagi aku masih boleh sabar aku sabar . .
aku dah tak nak la nak memeningkan kepala pikir pasal kawan tak guna
'LOSER' macam kau ni . .
kawan2 laki aku jauh lebih baik dari kau tau . .
lebih baik aku kawan dengan diorang daripada kawan dengan kau. .
ni perempuan suka sangat bagi masalah dengan orang . .
udah2 la wei menyusahkan hidup aku . .
aku juga yang dapat dosa sebab maki hamun kau . .
apa yang kau jeles sangat dengan aku . .
aku pon tak tahu . . bila kau nampak aku ketawa2 dengan member aku
mesti kau tengok aku semacam . . dan ada perkara yang kau akan buat
untuk menyakitkan hati aku . .
aku dah tak nak lagi bermain dengan permainan bo*** kau tu . .
salam ><

No comments:

Post a Comment