السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/05/2011

suKa - Suki

asslammualaikum..


tak jawab dosa...

alarhh,bosannya tak tahu nak buat apa..
hari-hari asyik tengok fb and tagged..
jadi bosan pula..
dah la kena duduk rumah sorang2..
sedih2..semua pergi maulud kat masjid..
kalau ikutkan memang aku nak pergi..
tapi tak nak la..
sebab aku tahu Mohammad Norazizi Lazim
tu mesti ada..tak nak la...
tapi dia sendiri cakap dia tak nak tengok muka aku lagi..
tak pe la biar kali ni aku mengalah untuk dia..
selama ni dia kan da ngalah untuk aku kod ? haha..pape la..


__________________________________________________________________

tadi waktu maulud kan tak ada pape pon yang best..
hehehe..
tapi sedih bler dengar ustaz tu citer pasal nabi :)
dasyat la junior2 aku ni..
bukn junior je kawan2 aku pon..
masing2 badan kecik rendah je..
aku je kat situ yang tinggi kurus..
cehhhwahh !! haha
tapi kan diowrang makin siap tambah 2 kali..
yang kali ke-2 tu memang tak habis..
tapi separuh juga tau abis..
dasyat seyh haida,yasmin,natasha,najwa and fitri
tak padan dengan kecik..
aku makin pon sikit je...
bukan malu tapi sebab aku ni makan ikut mo0d..
hahaha..
__________________________________________________________________

eley,tadi kat tusyen bukannya ramai pon yang datang..
bosan je..iszatie and alia pon tak datang...
tak syok la tak ada diorang..
diorang sporting..bukan sporting je tapi cute ! hehe..
baik aku datang kawad.
tapi daripada aku tengok muka si nabil ang dak2 pagi tu..
baik aku xyah datang..
dah la cakap aku jalan macam catwalk !
lain kali jangan suruh aku masuk la bongokzz !
aku pon tak teringin nak masuk la..
urghh,,

No comments:

Post a Comment