السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

4/29/2011

hyep ! ^^
hari ni nak st0ry apa lak ae ? erm
entah la .
best la tadi kat skolah tak belajar .
hari ini aku syg gler kat cikgu2 aku . c0z tak belajar . haha !
* bila kena belajar tak suka aku , menyampah ! haha .
tak ada la aku sentiasa syg cikgu2 aku diowg like my mother and father lol .
hehe .
macam ni la murid . cikgu baik tak garang syg gler .
dulu sebelum kenal dengan cikgu asyik ngutuk je 24 jam . haha .
* hehe , biasa la tu kan . normal . hehe . macam tak faham lak .
owh , aku ada st0ry nak sharing dengan korang .
wait ha .

story , story and story .
problem , problem , problem and always problem !
masalah ni tak ada kena mengena dengan aku la kan . sebab tu aku bahagia je .
but i'm so pity with my best fried ( Amira )
dia tak kena mengena pon . kena gak . first2 dia nak tolong member aku yang sowg ni .
sampai cikgu dapat tahu . mulut sape la bagi tahu .
tup2 member sendiri . pehh , panas seyhh hati . apa ke b******* sangat
pergi bagi tahu cikgu ? cikgu pengawas pulak tu . sape yang kena .
ketua jugak . tengok . dah baik2 si mira nak hampir selesaikan kes ni .
member sendiri juga buat hal . ego !! nak suh minta maaf tapi tak mahu .
erghh ! sakit hati . mira gak yang kena . semua mira .
dah2 la korang . tolong la jangan menyusahkan member aku .
cukup2 la . dah banyak dia kena . semua nya bukan masalah dia .
kecian la kat dia . aku dah tak sanggup nak tengok dia nagis .
bukan masalah dia . korang pon satu . pergi buat gruop mcam tu kat fb apa pasal .
cari pasal betol kan . nak gaduh gaduh r . but please ......................................... !
jangan nak masukkan member aku . kau dah ngadu kat cikgu .
tu bermakna korang dah menyusahkan member aku .
sebab nanti yang ditanya dan disoal ketua pengawas . korang ni memang tak ada perasaan ae .
no feeling !! always troubling teacher and my friend .
susahkan cikgu , susahkan kawan aku tolong kau .
ee, geram ni . macam nak maki je . pakal je member sendiri .
dah tu asyik gaduh dengan orang yang sama .
aku tak faham and aku memang tak nak faham apa2 pon !
yang aku tahu kau berhenti dri menyusahkan diorang semua .
ha ! sebelum terlupa . thank you so much kat orang yang memfitnah aku .
aku gaku memang aku benci and tak suka kat AS .
aku gaku gak aku ada cakap dari pemerhatian aku la kan aku tengok orang yang
rapat dengan AS mesti sedih macam tu la aku pon tak ingat lebih kurang la aku
cakap macam tu . but .....................................
sekrang ni orang tu fitnah ak dia cakap betol apa yang biha sumpah sapa rapat dengan
AS mseti sedih la apa la .
ae hello , ! agk2 der nak cakap sebenci mana aku kat dia pon .
aku tak kan sumpah member or musuh aku la wei .
kau nak cakap biar berlapik sikit . dari dulu aku elok2 baik dengan dia .
walaupon tak suka tapi still baik . sebabkan fitnah kau tu aku dah tak baik lagi r .
tapi aku tak kisah pon . ni bukan kali pertama aku kena .
dah banyak kali da . aku pelik kenapa orang nak fitnah aku semuanya kena mengena
dengan AS ? erghh , dari tahun lepas . dan dari tahun lepas tu la aku
memang tak dapat nak jelaskan apa2 pon dengan dia .
cuma dengan kepercayaan dia la . nasib baik dia tak peduli semua benda tu .
okie . thnx . lakukan selalu la biar pahala korang aku dapat .


peh , aku baru je lepas tepon nabila .
bisa shial . aku dah cakap . aku tak mau abang dia datang .
tak nak . tak nak . tak nak !
madu aku ar ni pergi ajak dia .
erghh ! bisa seyhh ayat adik dia .
suka la tu ajak abang .
bapak r ......
aku juga yang kena tunggu dia .
aik , eee ! geram ni ..
dia datang aku kuar ,
eeeeeeeeeeeee , geram seyh !! ! !

da r tak ada mood ,
chow !

No comments:

Post a Comment