السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

6/15/2011

sampai hati !@?# and @!&#$ , korang berdua kejam ! !

yeah ! ! ! akhirnya hari nie segala persoalan aku .
telah p0n terjawab . terima kasih , Allah ! :)
walaup0n aku kecewa + terkejut + sedih .
tpi aku b'syukur sbb sekurang2 nya aku dh thu mcm mna perangai mereka ,berdua .
hahahaha , terasa diri nie teramat bodoh . bodoh sangat .
hampir setiap malam aku menangis aku fikir apa salah aku .
sampai korang buat aku macam nie .
yang perempuan nie buat tak tahu dengan aku .
yang lelaki ni lak nak putus kawan dengan aku .
aku ingatkan terlalu besar salah aku sampai korang buat aku sebegini .
aku ingatkan juga aku larh kawan yang paling(10000x) jahat .
rupanya aku silap . hahaha . bodohnya kau biha !!!!!
aku diperbodohkan oleh orang yang aku anggap 'kawan baik' ?!


layak ke gelaran kawan baik tu untuk korang ?
oh , tidak sama sekali .
kawan yang layak aku panggil kawan baik hanya
amira ,fariesha ,ainin,fashiha, anis, fatin and faseha
korang tak layak dipanggil kawan baik tapi korang layak dipanggil dgn gelaran .
kawan yang paling(1000000000x) sial yang pernah aku jumpa .
bila aku dpt tahu benda nie mcm nk nagis je sbb diperbodohkan oleh mereka .
tapi air mata tak akan lagi menitis kan walaup0n sikit hanya untuk .
kawan yang sebegini . bukan kawan yang patut aku gelar .
tapi manusia yang tidak punya hati perut . tidak punya otak dan perasaan !
otak dan perasaan korang letak kat lutut !!


actually , aku nak wish bufday untuk someone hari nie .
tapi aku rasa lebih baik batalkan jela niat aku tu .
hahaha . hari nie bufday dia and hari ni juga la segalanya terjawab .
aku tahu Allah tu maha adil . pasti dia akan tunjukkan segala2nya .
terima kasih sesangat , Allah . akhirnya doa aku selama nie telah termakbul .
miski p0n aku berdoa untuk berbaik dengan mereka berdua .
nie petunjuknya bahawa aku tidak perlu berbaik dengan mereka .
pehh , macam tak percaya je mereka sanggup buat aku macam nie .
manusia apa la korang nie !!!!!!!!!!!!!!!!


selepas aku terbaca semuanya aku terdiam =.= sprti patung !
terperanjat gler . mo0d aku tiba2 hilang . mahu saja aku mengalirkan air mata .
tetapi entah kenapa aku tidak mahu menangis lagi .
mungkin sebab air mata aku sudah kering untuk menangisi semua ini .
slps aku t'baca tu juga segala kebaikkan yg mereka buat , segela bayangan
mereka terus hilang dari pandangan aku . yang hanya ada dikepala otak aku .
manusia durjana ! kawan yang tak patut digelar kawan ! kawan paling sial !
tak guna punya kawan memperbodohkan aku ! mentang2 aku bodoh .
korang bedua sekolah pandai tak semestinya korang pandai .
sampai nak memperbodohkan aku .
aku terus ambik hp delet n0 , and unfriend at fb mereka berdua .
mula2 memang aku ada syak .
tetapi aku rasa tak baik pula tuduh orang tanpa usul piksa .
tapi hari nie apa yang aku syak memang bet0l .
hahahah :D . betapa bodohnya aku !
ah , aku tidk sepatutnya b'main dgn p'mainan bodoh korang be2 nie kan .
banyak lagi yang aku perlu fikirkan . result aku teruk sebab dia .
aku penuh kan entiry blog aku ni dengan cerita pasal diorang berdua .
tapi tak sangka nie balasan korang kat aku .


kalau la dari awal aku sudah tahu ni kan terjadi .
sumpah ! aku tak akan cakap kau BFF aku .
sumpah ! aku tak akan kawan and rapat dengan korang be2 .
sumpah ! aku menyesal + terasa teramat bodoh = :'(

Ya Allah ! aku teramat berterima kasih kerana akhirnya kau telah
tunjukkan pada hambamu ini sebegini perangai mereka bedua
terhadap hamba mu yang lemah ini . TERIMA KASIH , GOD ♥ !

dulu kau ada cakap dengan aku supaya jangan kawan dengan !?@%
disebabkan kau cakap macam tu . aku tk layan and tak kwn dgn bdk tu .
sebab aku percayakan kau . aku kenal kau dulu sebelum dia .
tapi kini budak tu sudah p0n menjadi kawan baik aku kembali .
dulu aku kawan baik dengan dia disebabkan kau aku tak kawan dengan .
bodohnya , hu :0 . kau jangan cakap orang ,
kau tengok la diri kau tu sendiri sempurna sangat ke .
sekarang kau tengok je la apa yang kau dah buat dengan aku .
insaflah wahai kaum adam . aku ingatkan kaum hawa saja yang suka bergosip .
rupanya kaum adam p0n sama .buktinya budak sorang ni . grrrr ~


and f0r the last sekali ,
aku malas nak penuhkan entiry blog aku ni dengan bercerita tentang manusia
seperti korang . hanya buang masa aku je , tahu tak .
btw ,aku nk ucapkn b'jutaan terima kasih apa yang korang dh buat kat aku .
dah berjaya memperbodohkan nabihah , sukala korang .
honestly , aku cakap .
aku memang konfirm lepas ni nmpak muka korang memang mcm nk ludah je .
tapi aku tak sekejam tu , korang tak payah risau la .
aku tk akn buat benda2 mcm tu and aku tk akn balas dendam dgn korang .
aku cuma doakan supaya korang tak kena macam mana aku terkena
and diperbodohkan dengan korang . terseksa . tu je aku nak cakap .
sebab tu aku tak nak korang kena .

yang ni memang betul2 terakhir ,
lepas ni aku akan lupakan korang .*sebenarnya, dah lama aku lupakan korang
aku lebih suka dengan kehidupan aku sekarang tanpa korang selepas
aku dapat tahu semua nie :) so, jangan mara aku la kalau satu hari nty
kalau kiter terserempk aku tak kenal korang berdua .
aku akan pergi dalam hidup korang .*aku tak teringin p0n nak hidup
dengan manusia seperti ini . hate ,hate , hate ><
korang tak payah risau apa2. aku yg akan undurkan diri .
aku p0n bukan terhegeh2 sangat nak kawan dengan korang .
lebih baik kawan dengan 'orang gila' dari dpt kawan seperti ini .
sekurangn2ya dia tak pandai melukakan persaan orang .
pape p0n ,happy birthday beb !! sem0ga kau bahagia dunia and akhirat .
ni last entiry blog aku cerita pasal korang . lepas nie dah tak akan ada
lagi nama !@@#! and @#$!? kat dalam blog nie .
korang dialu2kan untuk blaaaa !!! dari sini*kau xyh dudk umh dekt2 dengan aku,
aku tak suka dudk dekt2 gan umh pengkhianat ! pndh r kau ! tak suka kau !!
dari kehidupan aku , dari batu pahat tu yg terpenting and yang paling
aku alu2 kan pergi meningga dunia lagi bgs ! hu , aku tidak sekejam ini .
bukan seperti kau yang suruh aku mati . kau jangan risau .
aku mati nty org pertama aku akn bgi thu kau .
ha ,aku lupa something . kau tak payah nak tergedik2 suka
warna purple tak nak aku kongsi warna purple dengan pengkhianat macm kau !
and hari nie juga aku akan putus dengan bf aku ,
sudh malas mahu kapel2 ni ag .
maafla kalau p0st aku kali agak kurang ajar kata2 nya .
tidak terniat utk aku buat begitu . aku nak wwish bufday je sebenarnya .
tapi keadaan yang memaksa buat aku begitu .
buat msa ni perkataan 'aku maafkan korang' belm dpt aku ktakan lagi .
tu je ◕ ‿ ◕

assalammualaikum- Nabihah , 1.30 pagi , 16.6.2011

No comments:

Post a Comment