السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

7/03/2011

cerita semalam (borind ,miss ,memalukn & happy ) !!!

assalammualaikum .
hari nie aku nak cter kn what hapen yesterday , tol ke ayt aq ?
haha . lantakkkkkkkkkk ...................................

~Boring ~
smlm at skola boring+sunyi sngt .
sebb kwn2 kesygn aku tak dtg .,. tak bez la .
walaup0n aku still ad kwn2 yg lin tpi tak sma la .
ae , cm tu lak kn . hehe . kcik aty diowrg kang .
bukn mksd aku cm tu yela aku akn jadi gler2+happy gan mereka .
so ,klu mereka tak ad cm jangkal la . aku tak bole idop la klu mereka tak ad .
tapi klu mereka ad slalu sakit kn aty diowg . tht's me . hehe .
diowrg tetap kwn baik aku walau apa2 p0n terjadi ><
untung gler sape yg tak dtg sekola smlm sbb bosn gler !
aku sndri tak thu enth ap yg ckgu bgi cerama .
video apa enth . serius !! memang tak best . rasa cm nak jerit aje ,
budak2 lain p0n bukn dengr masing2 buat bisng gan member . haiyaa
pastukn balik dari sekola aku pi ke4 ada sowg mamat ni m inta no f0n.
pastu pnggl aku 'adq' hello !! sejk bler lak mak aku lahirkn ko .
dan sejak bler lak ko jdi abg aku ha . sethu aku aku cme satu abg yg cm grrr .

~Miss ~
petg tuwh aku on9 fb . tba2 t'nmpk gambr dy and adeq dy .
adq dy upload . encem dok <3
but dia bukn lgi tuk aku dan aku bukn lgi milik dia .
mungkin sekrg nie dy sudh menjdi milik pempuan2 di luar sna .
cehh2 , ayat tak bole bla . aku tk kish dia nk kapl gan cp p0n .
aslkn bukn dak pmpuan yg telh mermps kwn aku .
klu dia aku tak akn relakn . tak akn , sma skali !! kwn2 aku ckp kan .
aku ni tak sesuai gan dy sbb mke aku bik mke dy cm s**l .
bukn tngk mke je memng perngi dy cm tuwh . walau .
ske aty aku aje nk ckp owg cm tuwh cm la aku ni bik sngt , kn3 ?
hehe . jgn mara ye 'KAWAN' nty hari rya aku minta maap gan ko .
bole lak mcm tu ? haha . sengallllllll . mcm lak dy nak bls .
memanjang tak ada kredit . pi laaaaaaaa !
semlm sepanjang perjalanan nak ambik akq aku .
aku menunggu dia mesej aku .walaup0n aku berhrp terlalu tinggi .
dan aku tahu dy tak akan mesej aku pnya . ap aku peduli semua tu ?!!!!!
aku cuma nak dy jadi kwn aku jewx . sush sngt ke ?! kalau terlalu sukar .
is okiela weiii . aku p0n bukn hairn sngt gan ko . satu pergi seribu mari !!
kau kalau satu ary nty kau cari aku .aku akn buat mcm ari tu .
biar pdn mke kau ! tapi kali ni aku memang tak akn ly lngsng .
sekurng2nya ari 2 aku ciap mesej gan ko .kli ni jgn harp :P !!!!!!!!!

~Memalukan~
semlm selepas berjam2 menunggu akq aku beli bju .
tpi mcm buat bju thu tak .
kitaowg pi mkn chicken chop . (my fav food ((: )
thnks mom ! da abis mkn kn .
yg kems ,ambik order , tukng mask semuanya boy taw .
hehee . bukn nak menggatal okie . akq aku yg ag sowg punya psl la .
slh seorg dari pelyn at kdi tu .i think minta no f0n .
memang dri mula2 aku masuk , aku ye kitaorg masuk .
diowrg asyik perhatikan . aku mkn pon . cehh2 , perasan la tuwh .
ee , xdenya . kenyataan . hehe
then , nak blik ni aku nak ckp gan akq aku yg sec . tiba2 akq aku yg third nie ,
dia tutp mulut aku smpi aku jatuh .
ya allah !!!! malunya . aku tak thu asl gan dy . tba2 aje .
pastu aku kena gelak gan pelayan tu semua tau !
malunya , grrr . tak nk dtg kdi tu ag !!

~happy~
happy gler sebb dpt buli akq and abg aku hahaha .
pdn mke korg . aku cerita sal akq aku dulu .
lepas dy tolk aku jatuh , yg amat memalukn .
dy mnx maap pstu dy kta yela2 biha nak apa uda bgi .
ye nty uda belnja tpp 5 rnggt . aku tak nak .
aku ckp aku nak 10 rnggt tp xnk tpp .
sebb aku da tak main mcg . pastu dy kta yela2.
so , pda2 sesiapa yg mcg aku tak balas tu .
sorrry aku memang sengaja tak balas aku memng ad kredut .
tapi aku mals nka bermain mesej ag .bosn . okie. sorry
abg aku lak . mcm biasa rutin aku stip ari sabtu ialah tngok cter korea .
boys over flowers dari pukul 9.44 smpi 2.23 pagi .
semlm aku gdh gan dy at kdi mkn . dy cakp dy nak tngk cter .
tak kira la . pastu sampi at uma dy bli ais krim .
selamba aku je mkn smpi habis dy tak marah pon . dy ckp tak apa2.
aslkn dy nk tngk cter . wah , satu bekas penuh tu ais krimnya .
hhaa , pastu aku ugut lgi . aku ckp aku akn bgi kalu dy bgi aku
card reader trus dy bgi .haha . sengnya korg kena buli gan adq korg smlm .
kah3 . biar pdn mke :P

tu je kowt cerite aku .
bye >3

No comments:

Post a Comment