السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

7/24/2011

suka-duka . haha

ary nie aku bgun agk awl .
4.30 pgi tdi leps sahur tuk puasa ari ni smpi sekrg aku tk tido .
bukn tak mau tido cme aku lbh suka nak abskn bca novel .
da la semlm tido dekt kul 2 pagi pastu bngn 4.30 pgi .
then ,trus tak tido semata2 nak bca novel . ish2
okie ag kot .drpda ari tu satu ari .lngsng tak tido .
hnya nk abs kn bca novel .cm tak ad msa lin .
gler kn .memng keje gler .aku ni ske buat keje gler2 .
sesuaila dengan otak dn perngi aku yg gler2 ni . haha XD
so , ary nie tak ad ap sngt yg nk di story kn .
aku ni p0n saja2 je nk update blog .
tngn aku ni gatal sngt nak menaip . hehe ,
bosn thu . nila keje aku at uma .
klu tak ad bku novel yg nk dibca min mcg .
klu tak ada krdt kmputer ni la aku mengadap 24 jam .
klu tak buat semua tu . aku dngr lgu ., then barng ats katil .
benrgn nta ap2 .kdng2 smpi ke London nya aku pi .
(menipu sngt tu , haha )
kdng2 kn t'ingt blek sal kengn aku gan ex-bf aku .
thn ,gelk sowg2 . hhaha . cinta monyet je tu .
tak akn b'kekaln . tak yah nak menghrpkn lbh2 .
kang tak dapt meraung , hahah . cm girl2 at luar sna tu .
umo bwu bpe nk kapel . nak kapel tu tak kish la .
ni menghrpkn lbh cm kau akn selma2 nya idp gan dy .
kawin gan dy , tak pyh nk menghrp sngt la ye .cnta monyet je tu .
tapi tak tahu la kn sebb jodoh tu di tngn allah , tak gitu ? hehe
ha , semlm kn member aku yg telh lma menghilng diri .
tba2 muncul . ingtkn da lpekn aku . yela da dpt awek bwu .
upanya still remeber me . thnks arr . dia da tukr no fon.
dia kta dia tak save number dak pmpuan sebb tkt awek dy nmpk .
and marah . tpi aku tabir spring r kat diowg . smpi mak bpk diowg
p0n tahu relationship diowg .bes gler .
tpi yg mebuatkn aku t'haru bler dy kta . dy hafl no aku ,
kn dy tk save no dak pmpuan . sebb dy kta aku bik .hahaha
ye la tu . sikt p0n aku tak bngga r .da lma da tk gurau2 gan dy.
akhirnya dpt gak lepskn rndu aku at dy . rndu da lma gler tak
dngr suara dy . jgn pikr lain .hehe . tapi satu je aku tak suka .
dy tu suka sngt sebut2 nma ex aku . mlm tdi smpi kn aku ckp .
tk yah la sbut nma dy tu tak suka la .t'lepas ckp r lak kn .
lntk r klu dy nak bgi thu at ex aku ke apa ke . pduli ap aku. ag pon
ex aku tu p0n dy bukn kish ag dengn aku . so wat ap aku nk kish kn2 .
okie , lpe kn . aku ad bad news la tuk meber2 aku .
tpi bgi aku kn tu tk ad la bad news mna p0n . good news ad la (:
sebb my mum nak pndh kn aku skola . suka tak terkata :D
nak tnggu nik form 4 rsa lama gler , nape la tk pindh kn next year je .
bukn ke tu ag bgs ap . disbb kn oleh seorg kwn yg aku da tk snggp
nk melyn karenah,perasaan,perngi dy semuanya aku kena tngglkn .
semua kwn2 aku . sori my friend :(
mngkn ni memng bad news tuk korng . tpi bgi aku tu good news .
korng p0n phm kn pmpuan yg always tngk aku memng tak puas ati .
ske sngt nk mara tak tntu sal . bertaun aku sma skola gan dy ,
hnya allah je thu . betpa letih , penatnya aku t'pksa fhm dy .
tpi dy tak penh nak fhm owg . sbar je la . pakal kawn .
klu lwn memng da lma aku tembak 'mampui' haha
tpi tak bole lak kecian at semua admirer dy tu . nagis .
tak cukup tisu kau . haha . wahh ,jht snggh aku ari nie .
buat bik p0n apa aje yg aku dpt dibls cm tu gak . hate , hate .
besok t'pksa la mengadap mke dy tu . hu , benci ! !
okiela kowrg aku da pent menaip ni . bye >3

SmileyCentral.com

No comments:

Post a Comment