السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

8/24/2011

stop ! ! !

okie ? korg nmpk tak comment at ats tu semua .
semua tu la jdi bahan ejekkn member2 aku at skola . grr .
attention please !!!!!!!!
listen here ! aku cuma ckp sekli je . tiada siaran ulngn .
korg bca betol2 apa yg aku nak bgi tahu nie .
AKU TAK ADA APA2 HUBUNGN DENGAN MUHD YAZID BIN YAAKOB
aku rsa dah cukp jelas apa yg aku bgi thu nie .
da ckup besar tulisannya . tak thu la klu msih xnmpk .
mulut aku ni dah berbuih asyik ckp benda yg sma .
penat thu tak . so please la pasni jgn la aku jdi bhn ejekn gan mmat ni .
nty klu korg ejek aku cm tu dy thu nty dy kta aku lak yg 'SS' .
cehhhh , mna bole cm tuu .
korg ni tak reti bosn ae asyk ejek nma tuu .
okie . korg tg jela dialog nie membr au and da kels aku cina :

Celince : nma pkwe Nabihah spa ?
Tasha: Yazid2 .
Celince : ha ? yazid ? tu bukn da lma ke .
hahaha :D
aku dngr aku yg tergelak .'
msti dia dah bosn dri drjh 6 dngr nma yg sama .
klu dia bsn .
aku lagi la +++++++++ bosn thu .

ni utk pengetahuan member2 aku je .
pasni korang ejek aku lgi memng mam** la korang .
ni tak ley jdi asyk kena ejek gan mmat tu je .
aku kena cri pkwe cpt2 ni . haha . sngl :*

No comments:

Post a Comment