السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

8/19/2011

#temakaseh

hari nie aku akan buat pengakuan .
pengakuan yang tak pernah aku buat . utk sorang insn yg amt disygi .
benda yang aku akn ckp ni dituju khas tuk : *
okie , hari ini aku ak bagi thu at kau . yg aku happy sngt dpt kwn gan kau .
kau lah kawan baik aku , bhaii .
disbbkn aku anggp kau kawn baik aku .aku sbr dengn perngi kau .
kau thu tak dah bape bnyk kli kau skitkn ati aku ?
hngga aku menngis . aku rsa kau tak thu dan tak nak thu p0n .
kan3 ? okie tape . aku just nak kau thu yg aku dah tak snggp nk kwn gan kau .
dengn sikp kau dan segala-galanya tentang kau .
aku rsa bukn aku sowg je dah kena gan kau .
tpi bole diktakn semua yg rpt gan kau penh menangis sebb kau .
kdng2 aku kesian kat kau . nak thu tk sebb ap ?
sebb kwn2 yg rpt gan kau snggp bertaruh duit spa tegur kau dlu .
dia dpt duit . betpa rndhnya diowg letk kau .
tpi aku kenl sngt gan kau .kau bukn owg yg jenis ambk port semua nikn .
aku kenl sngt kau . ske ati kau la .
ap2 t'jdi bukn aku yg kena . tpi kau .
sejht2 aku pon aku tak akn buat kwn cm tu.
mcm mna pon kwn tu lyn kat kiter .jgn ckp kwn la .
org yg aku tk suka pon aku tak kn wat cm tu.
ni owg yg tk smpi setaun kenl kau da brni buat kau mcm tu.
tak thu la aku nakckp ap . tpi yg pentng bnda tu da lma b'lalu .
so tak yah la nak diungkit balek .
btw , tq jdi kwn baik aku selma ni . caring at aku .
and segala-galanya. bukn aku nk putus kn hubgn .
lgi buln mulia mcm ni . aku cme nk jujr je . aku tak nk owg pnggl aku hpokrit ok .
sekrg ni sejujr2nya memng aku dah tak suka kau .
nta la .aku benci sngt tngk mke kau . sebb tu aku tk nk tngk mke kau.
kang menmbhkn dosa je pndng mke owg yg aku tak suka .
percaya la ! lnsng tk t'niat nk bnci kau .
tpi kau yg buatkn aku tak suka kat kau . ehmm .
slh aku ke ? klu aku slh aku minta maaf ,keyh ?
wei , please la ! jgn tngk aku mcm tu . aku tak suka la .
kau kn stiap kli pndng aku msti tngk aku secm gler .
mcm aku ni ad buat dosa besr sngt gan kau kn . kau buat aku t'tnya2 thu tak .
soaln yg tk t'jwb sehingga ke ari ni .
buat msa ni jwpn yg aku mmpu bgi at kau . yg aku tak suka kau.
pleasa , jgn slh kn aku . aku p0n rsa yg kau tak suka aku kn ?
so , selamat tak suka aku , hehe .
tngk jela at blog aku ni .bole dikta kn 90% sal kau .
haish =.= . is okie . tapela . byer2 ar .
sblm tu lgu ni . special for u , wei ^__^



No comments:

Post a Comment