السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

9/09/2011

dia and dia ???

okie . bngn pgi je kn .
buat mcm tak ad bnda happen pon mlm tdii .
walaupon otk aku ni tk abis pikir .
siapa sebnrnya dy tu ? benrkh dy as .
hu , pening la siott .
ha , yg nie ag best .tba2 t'nmpk sorang mamat nie wat status cm nie .
"pade dye aq mmg ta pnteng dlm hdop dye , tapi pd aq dye sngat pnteng..."
disebalik ayt dy tu menyimpan 1001 cerita la bhaii .
sapa la makhluk allah yg bertuah ni kn .yg amat dicintai oleh mamt nie.
mula2 hang buat status cm niee.
"Setiap Saat , Setiap Detik Aku Teringat Akan dirinya .
Ku Harap Ku Akan Berjumpe Dengannya ...
Mood : Miss SomeOne :/"
wahh,untung gler dak yg sedng dirundui oleh mamat nie.
tpi yg pasti org tu bukan NUR NABIHAH ISMAIL , masehhh (:
nape bukn aku ?
jawapannya : 1) sebb dy dengn aku dah tak ad apa2 .
2)aku dah lama putus gan dy
3)....................................... ?????
nta aku malas nk pikir daa .
dy pon da lma out in my life , oke ?
and mnx tolng jngn tba2 kau muncul mengejut cm la kwn aku tuu.
nseb baekk aku tk ad sakit jntung klu takk .
aku rsa ari ni korang dah tak jumpa aku ag kott . ehe
actually ,bnda yg sebnrnya aku nk ckp tuu .
status dy yg ni :
"pade dye aq mmg ta pnteng dlm hdop dye , tapi pd aq dye sngat pnteng..."
pelik la seyhh ayt dy .cm ad kaitan gan aku tau .
i meantt ad kaitan yg b'laku mlm tdii .
bukn dia & ayt dia tu ad kaitn gan aku. *jgn slh fhm*
ehh ,nk tnya ni sapa yg smlm post citer yg bertajuk
"kau hadir kembali dalam hidup aku tanpa aku duga"
wahh !! giler pnjang tajuk dya .
ad sesiapa thu tk siapa yg post ?? *tkmaungakulakdynie,hihi*
okie tapela .ehh sorii guyss.
kiter stop smpi sini je la yerr .
aku dah terlambt nk pi tusyenn lerr .
bye >3

#lupa kan je apa yg aku cerita semua ni cos tak ad kaitan gan hang pon >_^

No comments:

Post a Comment