السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

9/25/2011

syg kau la weyy ♥ AS

semalam - luka at lutut akibat jatuh
              -jari kena pisau
okie , terbaik la kn !
sampai sekrang masih sakit .
tapi semua tu sekurang2 nya boleh diubat.
hati aku lagi sakit larhh tengok perangai kau .
hanya disebab kan seorang kawan aku merana . err
okkie2. pasnie aku dah tak mau rapat gan orang yang mcm kau .
aku dah tahu kau tu memng tak reti nk menghargai org lain .
kau tu seng je lpekn org yg tolong kau.
kau tu mudah je sakitkan hati org lain meskipon kau syg giler at dak tuu.
okie2 , mungkin bukan salah kau kott ?
aku dah tahu kau cm tu aku still nak kawan gan kau .
ye2 , aku salah . klu setakat kawan biasa aje tape .
nie kwn rapat/baik selma  4 taun ? wow ! giler kan .
memng giler . tpi aku rsa ni semua bukn slh sape2 kott .
mungkin kitew memng da di takdirkan tuk berkwn selma 4 taun .
tahun ni aku tk mskkn sebb aku tk rapat gan kau taun ni kn ?
so ,kitew tk kira .#hahabolelakcmtu,haish-,-
sebnrnya kitew bukn kira bape lma kitew kenl seseorg tu .
tapi memori . kenangn kitew bersmanya .
klu kwn 10,20 taun pon .kenl cm tu je .baik tak payh ckp la weyy.
well ,aku pon tak boleh nak salah kan kau 100%
sebab tak ad manusia yang sempurna at dunia nie.
setiap manusia pasti akn melakukn keslhan. begitu gak aku (:
so ,kau tk yah risau la weyy .
walaupon aku tk tgur kau.aku ckp aku bole idp tnpa kau.
kau nmpak aku cm tak peduli/kish sal kau .
sejujur2nya,aku slalu perhatikan kau tau ,
apa2 pon yang kau buat.cme kau yg tk perasan .
asl kau thu yew sys , klu bole aku nak bgi thu at satu dunia nie .
yang aku bertuah sesngt dpt kawan mcm kau.
kau slalu buat aku happy walaupon kdng2 tu perngi kau buat atiku sakit.
kdng2 kn bler kau berseorngn aku nk jew dtg at kau .
temankn kau.tpi aku tk mampu nk wat cm tu la :(
and bler aku nmpk kau sedih aku nk sngt dtg at kau dn buat kau hapy.
tpi ad org lain yg akn dtg dlu at kau. kdng2 aku terpikir.
aku rsa kau ni cm no friends .means tk de kwn yg cm aku gan kau dlu.
sntiasa gan kau. kau slalu bertukr2 org.kejap sna la sini laa.
aku tertnya2 siapakah kawan yg akn alwyas beside you ?
like me with u ago.sedeyhh aku tngk kauu .
tpi apa bole aku wat.aku hnya dpt memerhatikn au dri jarak jauh jekk.
keciannya aku tngk best friend aku ni. huhu
tiada sapa yg bole gntikn tmpt kau weyy .
kau la kwn yg paling2 baik yg pernh aku jmpe .
dan mngkn sebb kn taun leps ap yg kau da wat at aku .
smpi sekrg aku msh ingttt. yg membuatkn aku da xmau rapt balek gan kau,
i'm sorry friend .seriusly,aku tk sngka yg kau masih mau b'kwn gan akuu.
aku ingt kau da xmau ngaku aku ni kwn rpt kau waktu dlu.
hehe, bagaikan mimpi kau ckp gan kwn bwu kau .
yg kau rndu aku sngt2,nk kwn balek gan aku.haha.
rsa kelakar dokk ? serius .
and bagaikn mimpi gak kau ckp gan aku yg kau msh nk kwn gan aku.
kau rndu aku sngt2.kau menangis sebb aku ?
first time ! aku nagis sebb kau da beratus kli aku rsa .
u never know right?its okie.
tpi tk perlu risau la hati aku sudah pulih kmbli .
tak tahu la lak aku hati kau cm mna ?
hpe kau pon sma je cm aku tau .
sorry ag sekli . so .
selamat berjumpa gan kawan baru yew !
jumpa orang yg lebih baik dari aku !
aku syg kau ketat2 







do not forget me if you have met a new best friend 


salam syg buat ainin sofia ,

No comments:

Post a Comment