السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

12/17/2011

Jumpa dia ? :/



bukan aku bnci kau . tapi aku tak suka jmpe gan kau .
laaa . ptt ar tadi time aku nak kuar .
rsa mls giler ! upanya aku kena jumpa gan kau .
haish . memng patt la . mo0d aku dri tadi ta mau pi sna .
keluar-2 kete je nmpk muka kau . bnci tahu !
pastu yg kau bole tersengih-2 . cm mnx penmpr free kan.
bnci ta bnci . ske ta ske . ko tetp kawan aku kan .
so , nak tak nak aku kena terima kenyataan semua tu .
and lupakan pasl bnda yg pernah berlaku antra kita dlu .
lupakan yg dlu kita pernah bls-2 surat . aw aw . so sweet .
yew-2 . tu semua cerita dlu . skrg ni aku tak sngka kan . bila tngk ko cm tu.
da bnyk berubh ag-2 bila da ad awek sekrg nikan.
dlu time kita kapel cm ni :
☻♥☻
/█\/█\
.||.||. 

bila dah break

/█\
.||.


huh . biasa la tu kan ;)
entah la . bnyk-2 kapel yg pernah aku ad . kau la yg paling aku syg .
seriusly . tapi tu semua cerita dlu . skrg kau da ad awek .
and aku pon da ad bf . so . lupakan la semua dlu tentg kita .
anggp tak pernh jadi pape tentg kita .
aku ingt ag . kau ckp aku palygirl and aku ckp kau playboy ,
tapi kenyataan nya kita berdua tak sperti itu kan dear ? (;
sorry tuk semua kta-2 buruk yg penh aku ckp at kau .
and aku pon da maafkan tuk semua kesalhn kau .
wish u good luck in ur PMR next year . i'm gonna miss u friend
bubye <3





No comments:

Post a Comment