السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

12/08/2011

PENAT ! :x


penat ! ! !
penat tahu tak nak edit balik blog ni .
tula tngan gatal sngt tadi .
padan muka . habis kosong da .
huh . seriusly penat aku nak crik balek template blog .
bla-2 . err . beratus-2 tutorial blog aku bkak .
satu ponn ta ad template blogskin .
yg da baik-2 ad tu bole lak error n bla-2 .
malas seyhh ! berjam-2 aku depan kom ni .
hnya mengadap blogg je .
err . blog , blog , blog .
menyusahkan betol la .
nasib baek dahh ok sikit la blog aku .
klu ta tadi BURUK gila . errrr .
mcm tade keje laen lakk .
asyik nak mengadap kau je .
wahai BLOGKU SYG !
choyy !! penatt . huh:face36:
help me please . :face4:
btw , thanks at 4 log yg ad tutorial ni .
kerana anda semua telh menolong sya buat blog semula .
gan tunjuk ajr dari tutorial korang . thanks :face75:

okay , aku tahu blog aku buruk .
da diam ! :face25:

No comments:

Post a Comment