السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

12/20/2011

today make me happy but her make me cry again :')

selamat malam semua ! 
okay-2 hari ni aku ta bole nak story pnjng-2 .
just nx ckp today i'm so happyy. dapt hang out gan family.
seronokla. dpt maen boling,karoke and tgk wayang .
cerita OMBAK RINDU memng TERBAIK wokk !
hnya tu yg mampu aku kta kan .
hee ;D btw , tadi time nak kuar dri bila karoke kan ada bnda yg memalukan terjadi .
seriusly,aku malu giler kott . nak kuar dri bila karoke tetba pntu tak bole nak bukak .
ahhh ! puihh pnya pntu . haprakkk! kebetulan lalu sorg mamat ni hensem pulak tu.
dia pusing balek then tlg bukak kan pntu smbil geling kepala .
sumpahh ! malu wehh . *cik abg sya bukan tak reti buka pntu tpi pntu tu ha
buat msalah. :$
okay-2 lupakan pasl ni. it's no important.
then at surau aku ad nmpk sorang girl ni mula-2 aku tngk biasa jela .
dlm hati *amboi,bukan maen comel n cutenya dia
tuu masa at toilet then at surau nmpk ag skli dia, dia nak solat.
tetba aku teringat muka kawn aku yg da 7 taun menghilng.
aku byngkan muka member aku tu . ehh! sma la gan muka dak tuu.
takkn la aku nak tgur budak tu tnya nma lak kan . malu la kott.
so , aku diamkan jela. balek-2 umah teringat at member aku sorang tuu .
mna kau pergi wehh. 7 taun aku menunggu kau pulang BP .
mengalir la gak air mta aku. *tisutisu 
perasaan rndu mula berputik . acehhh! aku teringt semua tntng kita dlu.
aku teringat at kawan yg paling aku syg tuu . YA ALLAH betapa sedih sakitnya.
bila kawan yg bersama aku ketika kau tade selma 7 taun ni athirah.
dia da jumpa kawan laen. da ad kawan baru. aku bukan spa-2 ag bginya.
seriusly, sebak giler *laplap* pastu tadi aku comment at photo album sorg kwn fb aku ni.
nma dia sma giler gan nma kawan baik aku tu athirah tpi dia dak shah alam.
pastu dy like album aku at fb. tersentuh gak aku. sebb aku pon rndu dia athirah ;'(
walaupon aku masih kawan gan dia . tapi aku tetap sedih. sedih sebb aku tidk pntng dlm idupnya ag.
tidak seperti dlu. wehh , aku tutup semua kesdihn aku. aku try happy depn semua org.
aku try membnci dan tidak menyayangi nya ag. aku try tuk kawan gan semua org.
tapi kesedihan aku tetap nmpk. selma ni aku tetap kontrol. tapi enth kenp ari ni.
aku jadi sebak athirah . aku rndu kau aku rndu dia athirah. semakin dia dekat gan aku.
semakin jauh aku rsa dia tngglkan aku. tiap mlm bila dia bls msej aku.
mesti ad perkataan "SYG KAU KAWN" setiap perktaan dia ckp gan aku wehh .
sngt bermakna buat aku. tapi aku tetap control . cm aku ta hairn semua tuu .
tape la biar ALLAH ja tahu . aku tk tahu sma ad aku redha gan semua ni atau pon aku pasrah.
pape pon aku percaya satu ari nty kita pasti akn bertemu kmbli athirah. 
dan aku percaya ALLAH sedang merncng sesuatu yg lbih baek tuk aku kan :') *lapairmata
aeh-2 ! sorry . jadi bnda sedih lak . aku nak cerita happy je ni . okay2 .
jom tngk photo yg tadi aku ambil .tadela bnyk mana pon :) *try to sm:)le






k da puas tngk . aku chau dlu.
menagntuk la kawan-2 .
*senyum biha senyum slalu kau nasihatkan suh senyumkan skrg ni kau kena la senyum.
okay ! SMILE :) BIG SMILE :) 
Good Nite kawan-2 . special for my readers @-}----
muahh sikit :* :* 
haha . bubye-2 ;D

No comments:

Post a Comment