السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

2/15/2012

Memalukan -,-

hello2 :D
sebelum nak mula kan apa2 story. aku nak mnta maaf dlu la kan.
sebb dah lama gila kot aku tak update apa2.
today aku a little bit free la.
so, aku nak story sebnyk mana yg boleh. muahaha :DD
sebelum2 ni busy la yunk. tuisyen,nasyid,latihn sukan,homework,study lagi.
aku ponn sekrg tak online lama2. 2,3,4 jam jee :D
haha. tak lama kan? ^^
sbelum tu aku nak ckp aku bersyukur sangat2.
tak sia2 kot aku sabar selama ni. and now everything dah okay :)
and aku harap sangat2 lepas ni no more problem. AMIN !! :D
focus to PMR je . yeahh! :D
semalam? yeahhh! semalam hari malang aku kott?
yeahh, i think. semlm dua benda yg memalukan telah terjadi.
bengang la juga. tapi sekejap je. budak tak ada perasaan mcm aku ni.
apa aje yg dia tahu. kuang kuang kuang :p
first yg memalukan bila aku pergi latihan sukan rupa2 nya seluar aku koyak.
grr :x . hoi2 !!! tak payah nak gelak kan sangat la kan.
ckup la aku kena gelak gan kawan2 and kakak senior. errr~~
malu tahu >< mlm tu pulak kat tempat tuisyen. time nak balek.
time tuu tinggal aku and adala beberapa budak yg belum balik lagi.
otw, nak turun tngga ni. betul2 depan budak laki.
bole pulak aku terjatuh at situ. mashaallah ! sbar jela.
apa lagi diorg gelak la. hui, malu tahu!
lepas tuu dak2 laki tu ckp aku nak terjunla, terbangla.
pale hott dia la. aku sakit bole pulak aeh ckp cm tuu. bagi sebiji kang baru tahu.
sebijik penumbuk okay. *mcm berani je.
aehh terkupa la nak ckp thnk you at abg2 hs ni.
thank you tau gelakkan aku mlm tadi. grr ~
kah3 xD . tak ada benda kot nak diceritakn lagi.
tapi kan kemungkinan esok aku cuti!! wawawa~
happy doe. haha. duk umah study tuk pk1 . cehh, bole percya ke aku ni?
hahaha! start dari hari jumaat aku dah tak kan online lagi.
sebb aku nak study tuk pk1 .
awak2! ;) minta jasa baek smua la kan. doa kan untuk kita aehh.
THANK YOU !! LOVE YOU laa !
muah kiri muah kanan :*
hnya ALLAH aje yg dpt membls jsa hampa smua.
and thank you juga sebb sudi singgah blog yang tak secantik blog awak2 semua ;)
okayla guys! gtg. nak mandi dri balek kul 3 tadi tak mandi.
hoho~ diam2 arh xD
bye-2 ;) salam syg buat semua



No comments:

Post a Comment