السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/18/2012

hey , sorry laa :'\

Lol -,-
aku okay laa. aku okay. okay dan sngt OKAY ! :D


*tu semua hnya pura2 belaka skadar utk tenangkn hati aku jee.
sebb tu aku ckp aku okay, honestly aku tak okay :(
kenapa yew smlm aku onlineee? kenp aku ckp mcm tu at adik aku?
tapi aku bergurau jee, dia yg mulaa dlu .
dia ckp pakwe aku tu la ni laa. then bila aku ckp makwe dia mcm tuu.
terus marah aku. selma ni tak ada pn mcm tuu.
and i know dia tahu aku gurau jeee. tak yah laa marah aku.
pastu saje offline kan diri dia at aku jee. ingt aku tak tahu laa.
marah sngt la tuu. dah marah gan akak kann? merajuk gan akak kan?
so , tak perlulahh akak reply mesej adik tuu :'(
buat sakit hatii je tngk respon yg adik bagi . >.<
marah laa akak marah. dah 10 kli akak mnta maaf tau.
smlm kann jujur aku happy gilaaa. *seblm aku onlinee laa.
happy gilaa kot bila dpt tahu jeng jeng jeng .
tapi hilang mood aku bila onlinee ni pulak jadinya.
aku tahu smlm aku terus jee tido tak yah onlinee. sebb aku dh ngntk gila time tuu.
pastu bf aku pulak marah aku . okfineeeeeeeeee -,-
semua org nak marah gan aku . yelaa yelaa aku slh.
terus offflinee then tidur . mls nak pikir apa :\
sorry laa awk awk :'(

*Orang yg paling cepat memaafkan adalah orang yg paling kuat..*



No comments:

Post a Comment