السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

2/27/2011

masalah oh masalah

hidup aku ni kalau tak ada masalah...
memang tak sah..
disebalik senyum tawa aku pasti ada masalah yang mungkin tak
akan semua orang mampu tak menanggungnya..
jujur aku kata..sebenarnya aku dah bosan dengan masalah ni..
aku ingin bahagia..tapi itu semua ujian dari ALLAH...
dia ingin melihat tahap kesabaran kita..kan3..
tulah perkataan yang aku cakap dekat kawan aku yang bernama
'NUR FARIESHA' yang sentiasa mempunyai masalah dengan kawan-kawan kitaorang..
tapi sekarang dia dah ok..
masalah aku dengan si budak tu tak selesai lagi..
masalah baru lak yang datang..
ni pulak masalah pasal kakak angkat aku..
haha :D ... tapi aku sendiri yang cari pasal..
kalau aku tak ada kakak angkat tak adanya la masalah ni..
lantak la yang penting hubungan aku dengan dia tak de pape..
mungkin cuma dia ada hubungan dengan orang lain..
dan benda tu langsung takde kena mengena dengan aku!
btw,aku nak ucapkan terima kasih kepada orang yang menyakiti hati
aku kerana dialah yang menabahkan hati aku,orang yang menipu aku
kerana dialah yang meningkatkan pengetahuan aku,orang yang tidak
mengendahkan aku kerana dialah orang yang memupuk aku agar berdikari
dan kepada orang yang menyeksa aku kerana dialah orang yang
menguji kesabaran aku..
aku ada member baru A.R.Z
A for aizat akmal,R for rashid and Z for zulhilmi :)
hehe.tiga3 budak hs.
member baru aku yang pompuan lak ni...
iszatie and farhana..budak tigs..
aku sakit ati betul la tepon dak A.R.Z
nak tahu tak kenapa..
sebb dah la aku yang tepon diowg kedit aku gak..
pastu boley lak diam je tak kata apa-apa..ish..
semalam 7 ringgit kredit aku abis tuk budak be3 ni..
pada sesiapa yang muncul dalam hidup aku dan hanya nak buat masalah
dengan aku baik tak payah..aku dah tak de masa nk layan msalah2
remeh ni..tu semua bukan kerja aku ok..so please jangan buat aku benci
at kornk.budak be3 tu kan..nak awex yg cntik..
persoalannya sekarang kowg encem kw nk kn awex cntik...hahaha...
kan dah kena..haha..okie la..bye,trimas

No comments:

Post a Comment