السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

2/28/2011

story aku 28 feb

kadang2 aku rasa bosan gler..
asyik2 pergi skola jumpa dengan orang yang sama..
budak dari skola rendah dulu..
tak bosan ke?sebenarnya aku bukan nak cakap boring kawan
dengan diowg..aku tak bosan kalau tak ada masalah yang sentiasa
berulang-ulang kali happen..tengok la macam tadi..nasyid??
since last year,asyik gaduh je..bler buat nasyid gaduh..
lain kali kalau nak gaduh baik tak payah buat nasyid..
agaknya budak skola aku ni memang macam ni ae..
sentiasa melakukan kesalahan yang sama berulang-ulang kali..
aku dah bosan..dah la malas nak cakap banyak2 nanti kang gaduh lak..
tadi baru je berbaik..ceramah tadi macam tahu2 je yang kitaorang
ni memang ada masalah..yang lepas tu biarla ia berlalu tak usah2 dikenag..
munkin pelukan aku dengan dia adalah pelukan yang pertama dan terakhir..
aku dah dapat merasakan yang aku tak akan lama berkawan dengan dia..
selama 5 taun berkawan dengan dia 3 taun kenangan manis gan dia..
2 taun kenangan yang teramat pahit dan masam..kalau dikenang memang sakit..
maybe only 5 years friendship me with her..tak lama lagi berakhirla..
tinggal tunggu masa je..buat apa aku nak kawan dengan dia lama2..
aku tak rela nak benci orang yang pernah jadi kwan baik aku..
daripada aku terus bermusuhan dan benci kat dia baik tamatkan je prshatn ni..
hanya tu je jalan terbaik..cukp2 la wei skitkan ati aku..
aku juga yang bertmbh dosa cz kutuk kau..aku tak nak la dapat dosa bnyak2
hasil drpa ktuk kau tu..baik berputus kawan dengan cara yang baik..
takde la smpi puts kwan kodd..klu puts kwan sama ke memutuskan silaturahim..
cme anggp jela aku tak penh kenl kau dan kau tak penh kenl org yang bernama
'nabiha' okie..aku rasa kau tak tahu apa maksd 'KAWAN'so aku rsa lbih baik
kau tk payah sbut pasl kawan sebb kau tak pernh tahu apa itu kawan..
kau tak pernh nk menghargai..aku kecewa gler dengn sikap kau..
baik aku berkawan dengn budak2 tusyen aku and dak classmate aku lgi best..
baik,sporting..nsib aku nikn memg sntiasa malang au..asyk kena dok sebelh
dak laki je..dah la tu msti dak laki skul hs..tk ske2..plik la asl dak2
tigs beberapa la boley tau nma aku sedngkn aku xtaw nma dia sp pn..
haha..sengl2..da la tu kuar je dri pintu tusyen kena terantuk kepla dengan
dak tigs..spe anta la..dia tahu nma aku tpi aku xtaw nma dia pon..haha
pewla..ala!tk syok la..asl dak bertiga tu td mtikn ae..ni confirm kena
mrah gan warden xtido lgi..pdn mke..haha..tu la dok memekak je..
asl aku tepn diowg je msti memekak..ada suara2 sengau kat belkng tu..
haha..jht2..next week da exam..OMG!!chapter 3 maths,science(jgn ckp la
memg xphm..pi 2syen diowg mmekak at skul pon memekak gak..),sej,geo,
eah!!bnyk la topic aku xphm..ayoyo!macam ne ni..yg best ps piksa cuti!!
haha..sebnrnya tk sbar nk mc8 gan membr..diowg dak hostel so tk slalu
la dpt contact..wk2 cuti skola je la..hehe~
okiela,bye..trimas,

No comments:

Post a Comment