السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/12/2011

Boring ~

asslammualaikum.,,
boring....

cuti2 skola macam ni tak ada benda yang nak diceritakan...
kalau waktu sekolah tak mau pi skola sebab malas nak belajar...
bila dah cuti bosan lak tak ada benda nak dibuatnya...
walaupon keje sekolah melambak2...
alahai,cikgu ni....
cuti seminggu je cikgu tapi keje sekolah macam cuti 4 minggu...
nanti2 je la aku buat...
tadi pergi tusyen pon bukan ramai pon yang datang..
bape ketul je....
benda yang aku buat kat tusyen tadi...
ambik gambar diorang !!!! hahax :D
alarh!!ingatkan nak tunjukkan kat korang...
nampaknya tak dapat la...coz semua gambar tu dah hilang....
eee,penat je aku ambik pastu hilang...ishh !!! geram seyh....
membazir waktu aku je ambik pastu letak kat kom...
urgghh,,...tak pela...tak ada rezeki...
nak buad macam mana kan...
eah2.....aku dah dapat balik adik angkat aku...
hehe....sukanya.... =)
cantik larh aku tengok blog diorang...
blog aku buruk :(
cikgu farah , cepat la ajar kitaorang buad blog....
tak sabarnya nak tunggu pelajaran ict yang ke-5...
cikgu farah ajar buad blog...hehe :)

result PK 1 aku :
BM : A
BI : C
SN :: ehmm,,tak mau cakap arr
MATH : C
SEJ : C
GEO : B
AGAMA : A
PJK : C
SIVIK : A
tu je yang aku dah dapat SENI & KH belom lagi...


chow !

No comments:

Post a Comment