السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/09/2011

salam !

hai5 & assalammualaikum

dah macam menjadi tugasan harian aku..
menulis blog setiap hari...
hehe...
kalau tak buka blog memang tak sah...
biar tak buka fb,tagged yang penting blog kena bukak..
hahahaha....pape je...
hari ni tak banyak citer yang nak diceritakan...
tapi masih ada cerita yang aku nak kongsi...jangan risau..

tak boleh bla seyh tadi kat tusyen....
aku pergi tusyen pakai baju kurung sebab nak coklat...
aku and suhada dah bet la..kalau malam ni aku pergi tusyen pakai baju kurung..
besok dia kena bagi aku coklat...coklat punya pasal aku pakai la baju kurung...
masuk je kat dalam bilik tusyen je...
semua tengok aku...boys and girls...then diorang senyum..
hahaha...tak faham aku dengan diorang ni...
korang tak pernah tengok orang pakai baju kurung meyh ? pelik2...
ouh..i know..nape korang tegok aku macam tu...
sebabnya aku ni pergi tusyen dala macam gengster...
panjat kerusi la...tu yang aku ajar kat member2 aku...
ikot..haaha..apa ark korang ni...
tadi balik tusyen je aku tengok ada orang bagi mesej..
rupanya nabila..terperanjat gak..tetiba je antr mesej...
nampaknya hubungan aku dengan dia dah baik balik...
hehehe...suka banget :}
dapat mesej dengan dia kejap je...sebab kredit abang dia tu dah nak abis...
pelik aku tengok dia ni...entah bila la topup dy nak full....asyik tak de je...
nabila tak guna phone da sebb nak upsr...mak dia suh dia kongsi gan abang dia tu...
dia kta tadi kan kedit abg dia tu da nak abis kang marah lak orang tua tu...
aku suka ayat dia'kang marah orang tua tu'...
hahaha....like2~
kat tusyen tadi ada orang cakap yang si Y tu hisap rokok...
kena tangkap hari tu sebb hisap rokok..
ish!cam tak caye je..setahu aku dia tu baik taw...ni mesti kes pengaruh kawan...
cepat sangat terpengaruh...tapi aku tetap tak percaya...
tak mungkin dia buat macam tu...kalau betul macam mna ?
sebab aku rasa dia boleh buat macam tu...budak2 kata perangai dia bukannya
baik mna pon..sejak dulu aku da tahu...
depan aku dia baik gler...dia meyakinkan aku yang dia tu jenis budak baik...
bukan macam apa yang diorang cakap..kenyataanya apa yang diorang cakap
tu betol...hah!result sdka dia kan SAA terbaik wokk!!hahaha
jahat je aku ni...tak payah ambik tak boleh ke ? takut tak lulus la...
nanti kena skola balik..tak nak aku...agak2nya A dapat bape la ae ?
hurmmmm..........
yeah!!esok last piksa..heehhe.........
okie ark byeee..tata

No comments:

Post a Comment