السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/08/2011

hai3 !! =)

macam2 happen hari ini...yang baik ada,yang buruk pon ada..
N
U ea2...lupa lak nak bagi salam..
R
Assalammualaikum ^_^ hehe
N aku nak cerita pasal benda yang buat aku happy hari ni..
A aku happy sangat dapat spent time with my friends study sama2..
B study 20 min je..berbual 5 jam..hahaha...
I buku punya la banyak kat atas meja..
H baca nya tak..apa la..akhirnya aku boleh baik dengan dia macam dulu..
A sukanya =) ... hehe
H tadikan aku jaga kat sempadan...pastu nabila jumpa aku..
nabila cakap yang abang kim salam...
betol ke dik oi ? ke hang buat cerita ni(oops,jangan marah ye dik)
nak percaye ke tak ? ermm ... think2 ?_?
ala,pe nak pening2 kan kepala jawab je la salam...
bukan susah pon..betol ke tak bukan masalahnya..
yang penting jawab salam..hehe...da jawab da..depan nabila lagi..
hehe..aku bukan tak nak percaye apa yang nabila cakap..
yang aku tak percayanya si abang dia tu nak ke kirim salam gan aku?
mustahil la kalau nak..apala kim salam pon jadi masalah..
biha2...hahaha...nabihah memang suka mencari masalah..
tapi apa motifnya ? hahaha..dala2..esok piksa..
lebih baik focus kat subject esok..baikla lak aku hari ni..
tula dah bahagia sangat..macam ni la jadinya...hehe :)

2 LILI !!!!
tula tadi bahagia sangat..waktu dah nak ambk kertas exam waktu balik la
musibah datang kat aku..ish...geram ni...tadi aku nak tulis kat papan hitam
2 lili..pastu ada meja diorang ni bukan nak kebelakangkan meja dah tahu
aku nak lalu..terlanggar meja baju aku koyak...shitt!!malu seyh gan member2...
aku kena gelak gan diorang..jahat sungguh mereka ni..haish..
tak pe..da la macam tu nak kuar kat kelas 2 lili ni..
ada budak main bukak pintu je..papap!!kena muka aku..
sakit kau tahu ! eeeeeeeee...geram gler..aku tahu an tadi aku tak
masuk kelas 2 lili au...bengong..da l aku tak de baju..
sabar2...

takutnya..
exam bm tadi ayat dia..mak ai..
berputar belit pening aku dibuatnya..
tapi ok la..
math gan bm lebih kurang..
sederhana susah la..
bi ni ? hoi,tak tahula aku nak cakap..
susah..only a10 questions easy..
tu pon question 1 to 10..
haiyoo...cikgu huda lak tu yang ajar aku bi..
aku ni da la tak tahu apa maksud yang ditulis..
10 kali baca pon tak akan dapat jawabnya..
kalau tak tahu maksud..betol ark ?
banyak lak tu perkatan yang aku tak paham..
target aku la kan..
BM & MATH aku target dapat A or B..
harap2 la dapat A..AMIN ~
BI lak aku target dapat B & C..
mengharap dapat B bukan C..

harap subject esok AG,SC,SIVIK & SEJ aku dapat skor..
AMIN !!!!!!
GooD Luck yer To all My Friends (senior,junior and sma age with me)
Good Luck..Do The Best..buat yang terbaik wokk !
especially untuk student2 Form 3 & 5 ...

aku doakan supaya budak2 sekolah agama parit bilal last year pnya..
dapat pangkat 1 or 2 ....
especially untuk orang2 yang aku kenal..
fariesha,amira,ieqa,syakila,afiqa,azizi,asyraf,fahmi & semua la..
harap korang semua dapat pangkat 1 dan aku juga..
AMIN !!!! aku rasa yang boleh dapat pangkat 1 azizi kot..
dia pandai..tapi tak tahu la kalau dia jawab piksa main2..
sebb aku tengok waktu piksa abis je piksa..
merayap..biarla asalkan dia bahagia..
memang dia bahagia pon sebab aku tak jadi kawan dia lagi..
kan3 ? ermmm..

No comments:

Post a Comment