السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/01/2011

kau memang sentiasa buat aku bahagia

dah lama aku tak jumpa dia..
da berapa bulan tak jumpa tapi rasa macam bertaun2 lak tak jmpe.
hari ni aku tak sangka gler dapt jmpe gan dia depn2..
aku balik dari skula terus je pergi dapur..
tiba2 ada orang datang antr baju..
rupa2nya dia dengn adeq sedara dia..
yang aku ni boley tercongok kat depn tingkp dapur tengk mke dia tengh
smile :) sweet sngt ;) hehe..
leps akak aku ambik baju tu je dia terus bla..
akak aku trus pergi dapur ckap yang tdi dia macam cari sesorang..
da la tu berhnti tul2 depn pntu umah aku..apa kta kau masuk je trus..
kan senang..haha..sengl :P..aku pasti dia msti cri aku..
mle2 memg aku nak kuar tpi bler pikirkn balik yang kau cakp kau tak nak
tengk mke aku,aku trus ubah fikrn..tak jdi pergi depn..
aku bhagia sngt bler dpat tengok kau senyum..sweet sngt..
mngkn memamg betul yang kau lbih bhagia bler tak kwan dengan aku..
tapi aku lbih sedey and sunyi bler kau tak kwan dengn aku..
for ur information la..mak aku citer yang sebenrnya kau ni ada kakaq
sma umor gan abg aku..cis!!mcam mna aku boley tak tahu ni..
ni tidak adil sama sekali!!!!setahu aku kau cuma ada abg and adek pmpuan je..
alarh,aku ingtkn smua bnda aku da tahu pasal tentng kau..
rupanya tidk..cedey2!!:'(..aku harp sesngt kau dpt kembali blek gan aku..
jdi kwan aku blek..pless!!:((..still mengharp wlaupn aku tahu tu tak
akan terjadi..emm..my mum said ur sister beautiful..
and i said ur brother handsome and ur younger sister cute..
but u kind and friendly..i like u la as my fwen only..
da besr nnti msti kau encem gak kan..hehe~
ari ni baru la aku tahu apa hubngn dia..
tak sangka seyhh..dia buat cm tu..aku tak kish lngsng kalau dia nak
ada kn hubngn adeq-beradiq angkt..tpi msalh nya dia buat skandal cm tu..
aku tk kish klu dia tak membawa effect pape..msalhnya itu menyebbkn agma..
berdosa besr taw..sedh sngt bler tahu..aku tak penh sngka yg dia snggp
buat cm tu..mcm mna kalau orang lain tahu..mlunya=.=
tpi hrap2 tk de sape2 tahu la..accept org yg rpt gan dia..
btol la kan orang ckap dunia ni memg dah nk akhir zamn..tengok je la
mcm2 da berlaku tinggal masa je tuk kiamat..dan waktu tu segala taubat
tidak akan diterima lgi..takutnya :O..aku nak minta maaf kat semua orang
yang pernah aku buat slah..mngkn dlm rmi2 tu semua aku ley ckap..
tpi dengn dak tu mcm ne ae aku nak mntk maap?
klu mc8 dy xbls..nikn lak tepn..klu dia tak mahu kwan aku tak pewla..
aslkan dy maafkan aku..tu yg pling penting..hidup ni tak semua benda yang
kita nk kita akn dapt..tol ark?tol la tu..hrap2 la dak be3 tu tak tepn aku mlm
ni..xde mo0d nk ckap gan sape2..aku tk phm la mmat ni smua orang dia nk
ckp bajet..pe ingt dy bgs sngt ha gdik?!bongokzz..syukurn...
hari ni diowg tk tepn aku..hahahaha..ske banget..:))
kau cedey bler dpt tahu yg dia snggp buat cm tu..
tpi aku bhagia bler tba2 dak tu dtg dan memberi senyumn yg tk penh aku lihat
seblm ni..dn snyumn itu membuat aku bhagia banget:))..
kau memang sentiasa berada ketika aku cedey..tema kaseh la..

No comments:

Post a Comment