السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/16/2011

Memori blabla . . .

Memori tak bole dilupakan . . .
wakakaka . .
waktu last day sekolah sebelum cuti penggal . . .
mira member aku dia cakap yang dia gemuruh nak dapat kertas
piksa agama . . nak tahu ar aku buat apa kat dia .. .
ada ke patut aku nyanyi lagu faizal tahir . .
gemuruh jiwa semangat membara.....blabla . . .
belum habis aku nyanyi dicubit aku pastu dia kejor aku satu kelas . .
haha . . waktu kat kelas agama lagi best . .
dia still kejar aku . . pastu lama2 dia mengalah gak . .
hahaha . . dia duduk tempat dia . . .dia maki hamunnya aku macam apa. .
hui dasyat . . tak hairan da biasa kena . .
aku nak cakap fariesha . . waktu tu dia tengah cakap dengan budak lain . .
dia kat sebelah aku aje. .aku panggil dia dengan tarik tudung dia . .
yang si amira & natasha ni cakap aku sial pastu diorang gelak . .
apa lagi fareisha terus je kejor aku dengan membawa pembaris. .
satu blok A tu aku lari . .
(pengawas apa la ni nasib baik cikgu tak nampak kalau tak mampui )
aku masuk kat pintu belakang dengan tempatnya yang sempit aku lari2 . .
fariesha kat belakang aku ni terjatuh . . hahaha . . .
part ni memang tak boleh bla . . satu kelas ketawa kan dia .
kepala dia terhentak kat meja pastu dia terbaring kat bawah . .
yang aku kat pintu belakang ni gelak sampai terguling2. .
hahahahahahaha XDD
bila teringatkan balik kejadian ni aku gelak sorang2 dah macam
orang gila tau . . haha . . s0ry ye mira & esha just nak guarau je. .
tadi amira tiba2 je mesej aku . . dia cakap dia kuar dengan kak
sape entah la kan aku cakap la . .
'owh akak tu kenal sangat yang ada mulut,mata,telinga,hidung tu kan'
hambik kau kena sial free . .
dia siap warning lagi kat aku . . tunggu kau biha . . naik skola ni ciap kau . .
kau balek rumah tak ada kepala . . hahaha
tak payah tunggu naik skola. .esok aku da jumpa kau mira . . .
tunggu kat library pukul 2 . .tak sabar nak jumpa kau esok . . hehehe ~
for budak2 tusyen yang tak datang tadi . . hari sabtu ni cikgu
kita tu malas nak ajar . .so no tusyen . .
bergembira la korang ye . . haha . . lagi pon korang bukannya rajin
datang tusyen hari sabtu . . asyk ponteng aje . .
huhuhu

aku chow dulu !

No comments:

Post a Comment