السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/15/2011

Problem Only ....

sekarang masa untuk update blog . ..
wawawawawa . . . aku nak cer ni . . .
Pada suatu hari,burung pn berkicauan hari itu...
ada yg bekerja dan ada yg bergembira...
hahaha XDD . . . serius la . . okie
sebelum tu 'assalammualaikum'
terlupa lak nak bagi salam tadi . . . haha
st0ry aku hari ini . . . macam biasa la . .
pasal kawan2 aku yang tak habis2 berperang . ..
apa ark ! malaysia dah lama merdeka . .
korang ni bila pula nak merdeka ..
masalah oh masalah . . . tak kesian ke kau kat kitaorang ni . .
lepas satu masalah,satu masalah lagi datang . .
pasni apa lak masalah yang akan datang . . .
tak apa dugaan .. . walaupon berbagai dugaan yang datang . .
aku memang tabir spring la kat diorang . . .
diaorang masih c00l , relax je . . .
masih boleh berbaik dengan musuh sendiri. . .
macam tak ada apa2 je berlaku .. . tapi dalam hati,belakang budak tu .. .
dia maki hamun nya . . ish,apa ar !
aku tengok dia tu tak de la seteruk mana yang dikatakan oleh member2 aku . .
memang aku ngaku yang dia tu dah berubah . . .
biasa la tu . . manusia bila2 masa je dia boleh berubah . .
aku harap pergaduhan korang tak berpanjangan . .
dan cepat2 la berakhir . . . harap lepas pergaduhan ni berakhir . .
tiada lagi pergaduhan antara kalian lagi . . .
huhuhuhuhuhuhuhuhu ~
malas nak bagi advice kat korang . . .
bukannya mahu dengar apa yang aku cakap . .

okie ark chow !

No comments:

Post a Comment