السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/28/2011

yeah ^^

penatnya hari ini . ..
selama aku jadi pengawas la kan . .
tugasan aku cuma jadi spy untuk cikgu2 and jalan kan tugas yang diberikan . .
kali ni lak tugasan nya tambah lagi 1 . .
iaitu menjadi pintu kepada murid untuk masuk ke kelas . ..
erghh ,, letih seyh . . . macam2 r ... . lantak la . .
kang kalau tak buat kena marah lak . . . buat je la . ..
alarh . .. abang aku ni dah tidur ke . ..
ni la keje dia asyik tido2 . ..
eee dak ni . .. tido je tahu ...
sejak bila lak aku ada abang sama umur ni . ..
haha . .. sebenarnya dia ni member aku . ..
Muhammad Latiff Bin Sulaiman
namanya ... budaknya baik la gak . ..
tapi poy0 je lebih . .. hahah .... s0rry jangan marah ye .. ..
lupa lak dia tak suka marah orang lagi2 aku . ..
ye yo o0 la tu . ..
tak tahu la nak st0ry apa . . .
tak ada apa2 cerita yang nak dikongsikan . ..
tapi kalau ada nanti aku st0ry eah .. .. .
next time aku akan citer pasal classmate aku ea . .
diorang semua ni memang ONE MALAYSIA la . . .
cina+melayu+indian .. .
kami memang sentiasa bersama . . ada masalah ke . . .
buat bising pon bersama . .. kah3 . .. tu baru bet0l . . .
diorang ni sporting+agak kec0h juga la . .. haha
aku ada member baik budak cina . . .
budaknya cute+comel sangat+baik+pandai= Tan Yee Lian
dia ni darjah 6 and form 1 duduk sebelah aku . ..
selalu kitaorang kena marah dengan cikgu . ..
dia ni tak pandai kecik tapi cakap kuat tulisan pon besar . ..
hahah...eah2,aku tetinggal something . ..
dia ni sangat5 rajin .. .dia kalau buat keje rumah paling express siap . .
pastu kalau boleh dia nak cikgu bagi keje banyak gila . . .
kekadang cikgu bagi keje banyak pon sebab dia tau . ..
geram seyh . .. susah betol la kalau orang dah terlalu rajin ni kan . ..
tapi tahun ni aku tak satu kelas dengan dia . ..kitaorang jarang jumpa da . .
insyaallah tahun depan aku akan satu kelas balik dengan dia . ..
AMIN ~ hehe . .. .
dia and ada lagi la member2 dia . ..
selalu ajar aku bahasa cina . ..teringin nak cakap bahasa cina . ..
maklum sahaja la aku ni bukan pandai mana pon.. ..
cakap bahasa arab pon tak lepas ada hati nak cakap bahasa cina .... ..
hahahha . .. okiela .
aku chow dulu assalammualaikum .. .
gudnite my bro Latiff & my bff Amira . ..
亲爱的朋友们

No comments:

Post a Comment