السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/29/2011

Keje Part Time Kat Skola ..,, (ngee~) + geram (urghh)

hey , hi . . .
kalau korang nak tahu kat skolah aku ada keje part time au . . .
cuba teka apa ? penjual,salah . ..
meyh la aku bagi tahu . . keje part time aku kat sekolah iala 'KACAU ORANG'
kah3,semua budak kat skolah aku main bantai je . . ..
kalau dengan member jangan cakap la . . sampai diorang tak terlayan aku ni . ...
hehehe . .. orang dok sebuk buat keje nanti aku kacau . . ..
budak tak ada keje,aku ark sapa lagi . .. .
kalau sehari aku tak keluar kelas memang tak sah . ..
tapi kalau aku tak keluar memang kec0h la 2 Kekwa tu . ..
aku cakap je sampai bila guru dengar . ...
budak2 tu jangan cakap la . .. sampai sekolah rendah convent boleh dengar . ..
semalam lepas aku dok abis merayap masuk je kelas dah mula kec0h ..
dok melayan si wei ying,ili,darshini & balqis . . .
asyik gelak aje .. .. yang tak boleh bla . ..
cikgu suruh diorang buat nota & pembetulan piksa yang memang banyak . ..
then,cikgu suruh antar hari tu gak . .. budak2 semua 'haaaaa'
aku cakap dengan satu kelas 'no haaa , haaa ae'
semua gelak pastu diorang cakap boleh la kau tak buat . ..
hahaha . .. tahu tak pe . .. buku dah la hilang . ..
dah habis masa baru ada . .. hari ni lak aku dapat berita .. .
tapi aku tak tahu la antara berita ni baik atau tidak . ..
bagi aku berita 'hui,dasyat' hahaha
tak sangka lak lepas diorang maki hamun si anis tu .. .
diorang siap ugut . .. tak pasal2 orang yang like status tu pon kena . ...
apa la. ..terlike ok bukan sengaja . ..then,nak unlike balik dah tak boleh ...
asal entah . .. aku tahu la korang benci sangat dengan anis .. .
tapi tak payah la nak menunjukkan sangat .. . aku akui memang dulu aku
bela korang aku tak suka dengan anis tapi aku tak suka kat dia sebab kes tahun lepas .. .
bukan kes si dak tu .. .yang korang tergila2 sangat si budak tu sampai bergaduh macam tu ...
da la buat masalah je lebih. . setakat muka cute pernagai macam tu baik tak yah la wei ...
tak ke mana pon muka cute kau tu . .. mula masalah kawan . .. sekarang kau
buat masalah pengawas lak ... tak cukup2 ae menyusahkan hidup orang . ..
sampai exco kau ,oopss bukan kau je korang punya exco tu nagis sebab
anak buah dia banyak sangat masalah . .lepas satu,satu . .. .
kau kalau nak jaga biar betol2 . .jalan kan la tanggungjawab dan amanah yang
diberikan .. .ni tak alasan tak nak jaga nak bersama dengan kakak angkat . ..
wei,kalau gitu kan aku pon nak buat juga la . .. tak adil la kalau kau
sorang je boleh buat macam tu . . senang cakap aku dah fed up gler dengan
kau . .. dan benci5 sangat dengan kau . . dah la semalam sepatut nya
pengawas yang jadi pintu masuk untuk budak2 masuk kelas kau dan aku . ...
tapi kau tak ada pon kat situ . .. kau dok berbual dkat belakang . ..
aku ni macam orang bodoh jaga sorang2 kat situ . ..
senang cakap lepas ni aku dah tak mau bekerjasama dengan orang yang
tak bertanggungjawab macam kau . ... ak tahu la kan lepas ni apa lak
kau nak menyusahkan hidup orang .. kau inga kau buat macam tu kau akan bahagia
ke . .. n kau ingat kau tu famous sangat ke .. . aku rasa diorang belum kenal
sapa kau . .nak layan peminta konon .. tolong la jangan nak perasan sanagt ...
pastu apa2 benda pon la kau salah pon mesti diorang nak back up kau .. .
ch0w r !

No comments:

Post a Comment