السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

4/24/2011

asslammualaikum...
akhirnya demam aku semakin pulih...
syukur la..
daripada semalam truk bangun pon tak bole...
waktu2 macam ni la nak sakit...
da la next week (27/4) choral speaking at hs + bufday member boy aku tu...
yang penting sekarang ni aku sudah semakin pulih :-)
tadi kan aku mesej nya budak tuuuu...
bawu hari ni b'kesempatan mesej dengan dia...
mula2 aku macam tak percaye tu dia...
sebab dia jauh beza daripada aku kenl dia sebelum ni...
entah sejak bila dia take care kat aku...
rindu kat aku..b'jiwang2 segala...
nak tergelak pon ada....hahaha...
apa2 je la budak2 ni...
sebenarnya tu memang dia tapi dia da berubah...
mula2 aku sedih la...yerla dia tu jela budak yang paling aku suka..
and budak yang aku rasa dia baik..
walaupon member2 aku cakap dia tu tak baik mana pon..
ada cakap yang dia tu hisap rokok la..apa la...
macam2 aku dengar...kalau tengok dari muka...
memang muka budak2 nakal...
dia da berubah ? huuu so sad ;(
0tak dia dah blue , bencinya...
sebelum ni tak p0n...
tapi aku masih layan dia baik...
aku suka kat dia satu je sebab dia ni jujur....
tak tahu la lak kan dengan aku je dia jujur..
nak reda kan keadaan dia pon cakap sebenarnya dia tak bapew nak suka...
tak pela nak wat macam mna...biarla...
dan satu perubahan yang aku kat diri dia ni..
selama ni aku mesej dengan dia agak b0ring la...
tapi sekrang ni dia agak sp0rting la...
aku pon senang je kawan dengan dia...
okiela...
daa , chow !

No comments:

Post a Comment