السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

4/22/2011

wow ! macam tak percaya :-I

hari ini banyak benda berlaku yang langsung aku tak jangka...
maybe cuma satu kebetulan aku terserampak dengan dia...
dah la mula2 time aku nak pergi skolah nampak dia...

pastu petang tu aku pergi pameran buku kat dewan jublitan pon
nampak dia...masuk2 je nampak muka dia...
perghh ! aku memang dah takut dah waktu tu...
aku pon tak tahu apa yang aku takut sangat dengan dia tu..
tapi muka aku kat situ memang dah tebal la...
aku aysik terkena dengan member2 aku je..
padan la muka aku tu r selalu sangat kenakan orang..
sekali kena batang hidung sendiri,diam kau ! hahaha XDD

ye,aku akui memang aku rindu kat dia sebagai member je la...
sebab dah lama gler tak jumpa dia...
semenjak dua menjak ni aku memang rindu kat member2 aku
sekola lain...ramai la..laki perempuan semua aku rindu..
lagi2 hidayah...hee~lama gila tak jumpa...

s0ri la tadi aku bukan nya nak gedik atau mengada2 tak nak tengok muka dia..
aku buat pon sebenarnya ada sebab...
sebabnya aku nak balas dendam.. !!!
dia dah 2 kali permainkan aku...pastu senang2 je minta maaf...
hari tu dia nak cakap dengan aku,aku tak mau...
tadi dia tanya dengan member aku tu biha ke ? ...
dia panggil pon aku tak nak tengok muka dia....
dia datang tempat haluan yang sama pon aku terus lari pergi tempat lain...
bengang dia ! aku macam nak melarikan diri dari dia...
dalam hati (...............) hahaha XD
nyesal la pula kan...lantak la tu pengajaran untuk dia..
dia buat lagi macam tu siap dia...
tak bole bla,dia masuk balik kat dewan tu semata2 nak jumpa
dengan member aku then cakap kat biha kan...

'aku kim salam kat dia (rasa b0san asyik ayat yang sama je aku
dengar ari tu dari mulut adik dia,haih)suh dia text aku ae guna no lama'

ayooo !
dia ni kalau nak mesej aku mesej je la...
tak payah la nak suh aku mesej dengan dia dulu..
muka je hensem tapi tak gantel langsung..
tadi member aku mesej aku..
dia cakap.................
'wei,ko mesej la * dia rindu kat kau..dia suh kau mesej dia'
sorila kawan memang den nak mesj dengan kmu
tapi krdt den tu buat masalh..lain kali je ae'
huhuhu ~

mati la aku pasni..
semua orang akan ejek aku...
tadi balik pon diorang kalau bole nak bagi tahu
satu skola..pakal je tak bole....
mira je yang back up aku..
dia memnag BFF aku la..
dunia and akhirat....

aku rasa dia ni screw kat otak dia tertanggal atau pon demam...
selama ni dia tak ada lak macam tu...
aku mesej dia pon kekadang je balas..
alasan dia :-
-busy
-tak suka layan perempuan
-tak ada kredt
tak suka layan perempuan konon tadi dia dikelilingi ramai pompuan..
nampak benor dia menipu..
kalau tak suka aku cakap jela..
tengok dia macam nak tak nak je layan aku..

aku pon buat keputusan dah tak mau mesej dengan dia..
tak nak kacau hidup dia dah...
tapi lain lak jadinya...
tak kisah la apa2 pon..
dah la malas nak membebel banyak2 pasal budak ni..
aku dah baik dengan dia pon..
cukup la tu,bersyukur la !
sekurang2 nya beban aku berkurangan...
peh ! kalau budak2 aku baca ni..
kantoiiiiiii r jwbnya..
tak kisah la...

okie la nak ch0w !
aku punya badan ni dah rasa nak demam..
ni kes budak ni la + main hujan tadi...
ok la pent r ...
nak rest ....
asslamualaikum

No comments:

Post a Comment