السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

4/26/2011

Jelez :P



alarh , jeles gler .
kenapa susah sangat dia nak rep mesej aku ?
nak mesej aku ? setiap kali asyik aku aje kena mesej dengan dia .
mesej dengan kawan aku boleh pula .
erghh ! jeles betol la .
yang aku tak faham tu .
dia cakap dengan orang lain yang dia syg aku larh .
rindu aku la . nak kapel balik dengan aku . apa tujuan semua tu ?
tapi maaf la .......
aku tak termakan pon dengan kata2 kau tu derrr .
apa kau fikir aku hairan ? walaupon sebenarnya memng aku hairan .
ala , ala , ala , . :-(
esok besday dia . baru nak jadi orang pertama wish .
ehmm . tak payah wish la . not importang thing .
ala , tapi penat aku tunggu tarikh ni .
semata2 nak wish bufday dia . wish la tapi orang terakhir .
ehmmm .

for budak choral speaking besok .
kita buat yang terbaik tau . kalau kalah pon .
kita jgan la sekolah yang teakhir iaitu 27 .
ingatla penat2 kita berlatih . tak masuk kelas .
banyak mata pelajaran tertinggal . dah la tak lama lagi exam .
pastu balik dari pertandingan kita kena siap kan semua keje yang tertinggal .
wokk ! penat tu . huhu .
pape pon GOOD LUCK for all student yang masuk choral speaking .
okiela aku dah nak gosok baju . untuk esok .
bye . asslammualikum .
doakan kejayaan kami besok . ^_^

No comments:

Post a Comment