السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

4/10/2011

Terover lak ..,,,, hee ~

hai3 =)
tadikan ada latihan kawad . ..
tapi aku cuma reserve je duduk macam orang bodoh ...
budak catwalk macam aku ni hanya menghancurkan kawad je...
huhuhuhu...
aku boring gila...aku pon mesej la adik angkat aku...
then,dia suruh aku tepon dia...
c0z tak ada kredit..kecian..adik sapa la tu..
hehe...tengah berbual dengan dia...
tiba-tiba je dia tanya aku nak cakap dengan abang tak...
aku cakap tak pela...(jual mahal kononya)hahaha
sebenarnya aku nak cakap dengan abang dia tu...
tapi kang kalau aku kata boleh dia ingat aku ni suka kat dia lak...
lebih baik tak payah kot..terima kasih je la...
sampai sekarang nyesal c0z tak dapat cakap dengan dia..
haha...ruginya...aku tahu sebenarnya abang dia nak caka dengan aku(perasan sudah)hee..
tapi aku yang jual mahal sangat tak mahu cakap dengan dia...
kecian dia...eley,selama ni asyik aku je mesej dia....
dia nak mesej aku jangan harap la...
jangan salah faham lak...sebagai kawan yang baik kita kena la tanya khabar...
hahaha...pape je...yang peliknya tu nak tanya dengan budak laki...
member2 perempuan tak nak lak...pelik2...
budak laki ni tadi kirim salam kat semua budak kawad...
sorila tak dapat nak bagi tahu..tadi kurang sihat..
sampai sekrang tak sihat lagi...homework pon belom siap...
erghhh,,letih la....
for all my friend :
aku tahu aku sial....
aku tahu aku banyak sakitkan hati korang...
tapi dalam masa yang sama gak aku buat korang ketawa...
aku gak tahu yang gurauan aku itu kasar .. .
aku janji aku akan berubah...
tapi yang pasti korang tak akan jumpa member korang yang dulu...
dan mungkin lepas ni aku dah tak boleh buat korang ketawa lagi..
jangan nak complin apa2 lagi...
aku dah malas nak dengar...
korang tahu aku,korang kenal aku ni macam mana..
so,jangn la nak buat2 tak tahu atau tak kenal aku ni orang yang jenis macam mana...
aku adalah aku bukan orang lain...☻
chow ! ! ◕‿◕

No comments:

Post a Comment