السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

4/12/2011

Kawad PPI

assalammualaikum .,,,tadi kitaorang kawad kaki kat tanjung laboh...
macam2 experience yang kitaorang dapat,hehe.....
penygalaman la sangat ...kat sana tadi kitaorang asyik dok kacau orang je...
kebnyakan budak laki la yang kitaorang kena kan...kitaorang ae..diorang la...aku tak masuk campur.....hehekawad kitaorang ? emm ....tak tahu la nak cakap...hancurss,,tapi tak ada la teruk sangat..biasa2 je....
banyak juga kena tolak markah..
pakai nama tag salah patutnya belah kiri bukan belah kanan...dah kena tolak markah...banyak kata2 kecewa yang aku dengar...diorang kecian kot kat commander yang ajar tu si nabil..
penat dia ajar..tak kisah pon dah lepas biar la...
kalau next year ada lawan lagi insyaallah diorang buat yang terbaik..
eley,,aku bukan masuk pon..hehe...cakap je banyak....
tak boleh bla la tadi..si anis kot...cakap dengan seorang budak st.john ni laki...tak sure la cina ke melayu muka macam cina...melayu maybe...
budak tu nak terjatuh pastu diorang cakap la rilex2...
yang tak bole bla mamat tu bole buat muka blurr siot..
haha...macam siot je...macam2 la...
wish for dak KRS esok buat yang terbaik ae....
good luck ainin,afrina,ili,afiqa, n all la....

KENANGAN KAT TANJUNG LABOH :

yang tengah2 tu ajar kitaorang kawad namanya Nabil

yang tu aku pakai t-shirt je...disebabkan si baya

yang makan roti macam budak kecik t'pksa tukar bju dengan dia



Aku mencuri gambar di dari facebook Nabil ....

kahkahkah...jangan marah...


chow !

No comments:

Post a Comment