السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

4/14/2011

watever !

aku rasa macam tak percaya je... apa yang mira cakap tu... tak mungkin la Natasha & Amira nak main2 hal2 macam ni... mula2 3 orag kawan baik aku tinggalkan aku...,, then,sekarang ni...dia lak... maaf la aku dah bersumpah dengan nama Allah kat member aku supaya tak bagi tahu sesiapa so,aku kena tepati janji aku tu... aku tak boleh bagi tahu siapa orangnya... yang pasti satu saat nanti dia akan meninggalkan kami kerana dia mempunyai penyakit yang boleh membawa maut..OMG!!macam tak percaya..bila aku dengar je aku terus nagis..kalau dia pergi orang yang aku paling kecian family dia.. ya allah!sembuh kan nya lah dari seberang penyakit... sihatkan lah tubuh badannya ya allah..,, aku akan cuba elak daripada menyakiti hatinya.., tengah aku dok melayan persan.. si mangkuk ni tep0n..,,erghhh!sabor je la.. bukan aku tak suka budak ni tep0n... but,diowg ni dah la miss call aku je...nti aku kena tepn balik.. gne kredt aku,pastu bole dok diam tak bercakap... aku macam nak bagi budak2 tu makan tangan je,.. yang aku panas ni...diaorg tanya aku dah ada pakwe lom... aku nak dah kang ada yang jeles..aku cakap la belom... ada ke patut dia cakap tak laku je..mak ai macam celaka kan mulut korang.. dah la cakap handphone kat mulut..memang aku tak dengar apa... last2 dah germ aku cakap la dah ada pakwe.. dia tanya sapa nama pakwe aku tapi aku tak mahu cakap... dia punya kata mak ai manis gler..kata kawan bagi la tahu.. ni la budak laki...ish,,pastu bler sebelum aku kata aku tak ada pakwe.. dia nak bagi calon la..yang acam bagla...dia sendiri yang cakap... pehhh,,memang r kau ingat aku ni apa...bongokzzz.... erghh , dah pukul 3 pagi .. nak tido.. chow dulu !

No comments:

Post a Comment