السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/27/2011

cuti2 , ngee ~

hari nie last aku exam .
last aku jumpa dengan member2 aku yang tersayang .
sebelum cuti 2 minggu bermula .
pada hari nie juga la hari yang mengerunkan .
c0z dapat kertas exam yang memang tidak memuaskan hati langsung !
meski p0n sudah baca buku macam nak apa .
result exam yang aku dapat semuanya hanya sekadar lulus .
syukur lah lulus . daripada fail ??! tak mampus aku kena marah .
bagi aku untuk exam pertengahan tahun ni .
aku dah buat yang terbaik sedaya mana yang boleh .
tapi kalau hanya itu result yang aku dapat . redha je la .
apa boleh buat . aku rasa exam nie la yang aku beria-ia study .
kalau tak . pk1 p0n jangan harap aku nak baca buku .
pegang buku p0n jarang sekali . seruis aku cakap =.=
nie la the first exam yang memang betol2 aku study .
form 1 yang aku memang jarang sekali pegang buku .
nikan pula baca buku tu p0n .tak pernah menyangka boleh dapat top ten .
dalam kelas pertama pula tu .memang tak percaya r .
tapi akhir tahun aku jawab piksa memain sebab tu sampai kena tutun kelas.
kah3 :D . sengal la .
tadi waktu cikgu nik dir nak bagi kertas exam .
pehh , rasa mcam nak terjun keluar je dari tingkap .
pakal je r tingkap tu kecik tak muat nak keluar .
kalau tak dah lama aku terjun dulu . tinggalkan member2 aku .
yang semestinya ada yang gembira and sedih .
but result kitaorang kali nie teruk ramai tak lulus .
aku bersyur sangat sebab aku bukan salah seorang daripada mereka .
baru 2 paper dapat dah nak terkencing la tu la ni la .
kertas yang lain tu apa macam ?!
harapan aku dapat A cuma pada kertas agama and bm sahaja .
sivik markah aku tinggi tapi budak rajin selalu tak hantar buku .
memang B la jawabnya sivik aku tuu .
happy doe sebab homew0rk tak banyak .
suka suki :D . tapi dengan folio sejarahnya . binya lagi .
pehh , malas seyhh nak buat . tak apa . start naik sekolah 2 minggu nie .
aku akan berubah . jadi murid yang baik + rajin .
cehh , boleh kah ? doa-doakan je laa jadi kenyataan .
AMIN ! btw , tu je kot cerita aku hari ni .
thanks untuk korang yang sudi baca article nie .

SELAMAT BERCUTI ! ◕ ‿ ◕
kepada semua member2 aku yang tersayang :
amira,fariesha,ainin,shiha,anis,fatin,seha,tasha,suhada,ili,balqis,azra,afiqa,
zafira and semua la tuk budak2 2 kekwa and the whole student at smkc :)
happy holiday korang . hope , korang buat benda2 yang berfaedah cuti nie .
jangan buat benda yang tak baik sudah . hehe :)) .
untuk kakak and adik aku yang tersayang juga :
kak munirah , kak ain and adiq bila .
dan tak lupa juga kat member aku dari sekolah lain :
hidayah,sharifah,miza,farhaniz,latiff,mal,udin,daniel,anas,budak besar :D ,
and semua la .
selamat bercuti .
sekian sahaja ,,
assalammualaikum :D

No comments:

Post a Comment