السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/25/2011

Hate this guy ◕ _ ◕


i love you 'as my friend'
i hate you 'because your attitude'

i miss you 'your smile and your face'



I Love You + I Hate You + I Miss You = Pleasa Don't Come in my Life again

Jujur aku cakap yang aku still sayang kat kau .
tak lebih dari seorang kawan aku . aku tahu .
kau boleh jadi seorang kawan yang baik buat aku .
tapi lebih daripada seorang kawan kau tak kan jadi yang baik .
biar p0n ramai orang ejek aku dengan nama kau .
jawapan aku hanya satu 'aku benci kat dia'
aku sayang g kat kau . kau baik . kot ? haha
tengok keadaan & mo0d . grrrrr ! agaknya la .
aku benci perangai and sikap kau .
yang suka mainkan perasaan aku . kenapa kau mesti mempermainkan aku ?
kenapa bukan awek-awek kau yang lain ? apa salah aku ? !
kalau kau cakap aku 'Playgirl' . kalau kau marah kat aku .sebab budak-budak kata waktu aku kapel dengan kau aku ada skandal lain .lepas kau dengar macam tu kau terus tak layan aku .
salah aku kah ? tu semua hanya fitnah semata-mata .
apa ke bangang kau ni pergi percaya . ae , aku tak kisah la semua tu .
tapi tak payah la buat aku menunggu kau ,bro .
nak putus cakap. apa kau ingat aku tahu semua benda yang kau fikirkan .
kau nak buat ni nak buat tu aku boleh tahu .
asal kau tahu je ae . dah masuk tiga kali kau buat aku macam tu .
tiga tahun berturut2 . tahun ni p0n macam tu gak .
selalu bagi aku harapan palsu .yang tak akan pernah jadi kenyataan .
aku benci kau tapi aku sayang kau ?? !
aku akan pilih salah satu kat atas ni
dan aku rasa jawapan yang paling baik aku pilih . aku benci kau !
tu yang paling tepat . kau dah tak sebaik yang aku sangka dan aku kenal dulu .
aku tak suka laki blue ! dulu kau tak macam tu p0n .
tulah banyak sangat terpengaruh dengan member2 kau .
yang bukannya baik mana p0n . berjuta kawan kat dunia ni .
kawan yang hisap rokok juga kau cari . kawan gaduh juga kau cari .
asal kau tahu ae aku dah tahu semua yang terjadi kat kau .
kena gantung sekolah . berkawan dengan sapa . kau ingat aku tak tahu ke .aku ramai member r . aku tak pernah minta untuk diorang cerita tentang kau kat aku .
tapi diorang sendiri yang cerita aku dengar je .
menyesal (1000 x) kenal dengan orang macam kau .
yang aku tahu kau tu dari family yang baik2 . kenapa la kau jadi sebegini .
kau p0n otak pandai .muka p0n boleh tahan .tapi perangai kau .
masyaallah . susah nak cakap . aku bukan sapa2 nak nasihatkan kau .
dalam pelajaran agama yang aku belajar tajuk'Mencegah Kemungkaran Tanggungjawab Bersama'
mungkin aku digolong dalam orang yang mengubah dengan hati .
iaitu membenci kemungkaran yang kau buat. dan cara ini merupakan selemah-lemah
iman . ouch, aku tak ada hak nak nasihatkan kau .hanya cara ini yang aku
mampu lakukan. sedangkan cara ini merupakan selemah-lemah iman.
lupakan jela perkataan i miss you'your face and smile'
aku dah benci nak tengok muka kau lagi. meski pon kau adalah antara
kawan aku yang paling hensem. tapi bagi aku kau tak ada beza p0n dengan
badut . kah3 . hari raya nanti aku minta maaf dengan kau . haha
bukan susah mana p0n .
okie2 , STOP TALKING ABOUT THAT BOY !
1 hari lagi . then !!!!! kita cuti f0r 2 weeks !!!!!!!
suka gila :D . hahahha . XDD
okiela guys aku chow dulu ae.
byer2 . assalammualaikum :)
tenang dah hidup aku tiada dia ;)









No comments:

Post a Comment