السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/17/2011

i'm sorry kawan . ( Y , A , S )



Oh mY g0D ,,nasib baik ! aku dah tahu sape punya fb tu .
tapi rasa funny gler . hahaha XDD
nama p0n boleh sama eak . perasan sudah , hehe .
alarhh ,,makin ramai budak yang aku kenal .
berebut-rebutkan dia . means suka kan dia .
yang aku bengangnya tu , semua yang suka kat dia .
semuanya budak yang rapat dengan aku .
macam nie je la aek . sesiapa nak dia ambik la ambik .
aku tak kisah p0n , lagi pon aku bukan ada apa2 hubungan lagi dengan dia .
maybe berkawan dengan dia p0n aku tak nak .
takut . nanti sebab dia aku gaduh dengan budak2 yang rapat dengan aku .
dah serik apa yag berlaku waktu 2 tahun yang lepas .
bergaduh dengan member baik aku Sharifah Aliah Diyanah
tak nak , tak nak berulang lagi macam tu .
benda paling bodoh sekali yang pernah berlaku.
dan menyebabkan dua sahabat(aku & dia) ini bergaduh . sedih :'(
dulu aku kawan baik memang (BFF) la kitaorang .
tahun lepas still kawan baik walaupon tak satu sekolah .
tapi entah kenapa ae akhir tahun 2010 dia macam berubah tiba2 .
aku pon tak faham . mungkin ni balasan aku sebab buat kawan macam tu .
and salah aku . memang salah aku !! sebab setiap kali tep0n or mesej dia .
asyik cakap pasal Ainin . padan muka aku . sedihnya :'(
kawan yang aku tak pernah nak bagi dia peluang cerita masalah dia .
asyik dia je dengar masalah aku . aku tak pernh bagi dia peluang .
bodohnya aku ni kan . dia tu dah la baik gila dengan aku .
and salah aku juga sebab cerita benda yag tak baik kat Azizi .
sampai azizi cakap 'ee , tak baiknya dia' .
aku yang sebenarnya tak baik bukan dia . balasan untuk aku .
putus kawan dengan Azizi . and still kawan lagi dengan Sharifah
tapi macam lebih baik tak payah kawan kot .bukan aku tak mahu kawan dengan dia .
cuma hubungan kitaorang dah tak rapat macam dulu .
dah tak best . pergi tusyen memang aku akan jumpa dengan Sharifah .
tapi macam kita ni tak pernah kenal . bukan nak salah kan dia .
salah aku juga . dia kekadang nak berbual dengan aku .
tapi aku macam nak tak nak je . dia tanya aku angguk je .tu la aku .
haish ,, aku bukan tak nak cakap dengan dia .
cuma tak tahu nak cakap apa dengan dia .
pastu dia tak macam sharifah yang aku kenal dulu .
kalau masa boleh berputar balik . sudah pasti aku akan putarkan .
aku tak mahu buat dia macam tu . tapi tu la .
kenyataan nya benda tu semua memang dah berlaku .
dan kita kena kenyataan dan mengambil pengajaran dari apa yang sudah berlaku .
birthday dia tahun lepas aku dah siapkan kad hadiah nak bagi kat dia .
tapi tak kesampaian . sedangkan aku dah janji dengan dia au .memang aku berasa
bersalah gila2 dengan dia . aku tak patut buat macam tu .
dia still sabar dengan perangai aku . kalau aku jadi dia dah lama aku tinggalkan kawan
macam tu . tak layak digelar kawan . dia memang kawan yang paling (1000x)
baik r . bukan senang nak dapat kawan macam tu . walaupo0n diorang gelar
dia apa aek loading . haha . tak baik je . tapi dia baik+pandai .
berutung aku dapat kawan macam dia . dan aku teramat-amat la rugi .
kerana tidak pernah menghargai dia . disebabkan macam tu .
aku nak benci kat dia lak . buat2 menyampah kat dia .
ee , jahat la aku nie . tapi senarnya tak boleh .
aku tetap sayang kan dia sebagai kawan baik aku .
aku larh orang yang paling bodoh sebab buat kawan macam tuu .
i'm sorry , friend . aku tak layak jadi kawan kau .
aku rindu gila kat kau . samapi termimpi-mimpikan kan kau .
ehmm . lagi sekali aku minta maaf sharifah & azizi .
aku janji aku tak akan ulangi lagi perbuatan macam tu .
korang berdua terlalu baik buat aku . especially for sharifah .
bagi aku lebih baik putus cinta . dari putus kawan .
aku bukan kawan yang baik kan . tapi mulai sekarang .
aku janji dengan korang berdua aku akan cuba jadi kawan yang baik
untuk kawan2 aku kat sekolah SMKC .sekarang aku bahagia sangat pergi sekolah kawan2 aku dah berbaik .dan aku buat mereka ketawa walaupon kekadang tu menyakitkan hati orang .
aku tahu tu . asalkan aku dapat melihat kebahagian di mata mereka .
(ayat tak boleh bla , hahaha :D )
for dak (Y) : sorry la aku dah tak mahu kawan or ada apa2 hubungan pon
dengan kau or adik kau . o00ps ! actually aku suka berkawan dengan kau
and adik kau . disebabkan kau aku terpaksa la buat macam nie .
lupakan korang semua . lebih baik . aku tak nak lagi ada hati dengan kau lagi .
for all : es0k aku nak buat pengumuman kat depan . haha XDD . merepek sudah .
jangan sebut or panggil aku dengan nama (y,bla2) jangan cerita
and sebut nama (y) depan aku . and paling (10000x) penting .
korang kalau nampak dia tak perlu sama sekali bagi tahu aku ye .
korang nampak dia kat square one,bp mall,summit,dataran keeee ???!!!!
tak pelu bagi tahu ae . aku bukan wife or girlfriend or sepupu or sedara or
kakak dia or adik dia or mak dia or kawan dia lagi la tak . okie ? erghhh
dia tu memang suka merayap so , bagi aku tak hairan la
nampak dia bersepeh2 . kat mana2 mesti dia ada . nampak dia nak balik
dari sekolah munsyi p0n nak bagi tahu aku . apa la budak2 ni .
tak penting la semua tu !! setahu aku la kan .
aku tak pernah suruh korang jadi spy aku .
nak buat baik tak bertempat . haish ,, sabor je la .
wahh ! lega sudah . beban yang harus aku pikul selama nie .
dapat ceritakan segala-galanya hari ni kat sini .
walaup0n terpaksa memberitahu betapa jahatnya aku nie .
jangan risau aku dah berubah la . aku baik la . tak percaya tanya member aku .
amira , natasha , fariesha , anis , ainin , shiha , seha , fatin betol tak ? hehe
tak ada la selalu baik . kekadang tu ada la juga so .... sial nya . hahaha :D
korang nak tahu tak ? ada la beberapa orang member aku di atas .
yang bercerita or nak buat lawak aku tak faham satu hapak p0n .
kalau mo0d aku nak jadi baik aku gelak la kon0n nya kelakar . (gelak tak ikhls , haha)
tapi kalau waktu tu mo0d aku macam sial , haha . aku cakap r .
apa kau cerita aku tak faham . memang konfirm2 aku kena maki hamun .
hahaha . kantoii sudah . kalau diorang baca ni konfirm dapat maki free beb .
itulah serba sedikit tentang kehidupan aku . yang selalu melakukan kesalahan .
ada la tu nanti mulut2 yang kepoh chi bagi tahu budak2 nie . dah biasa r kena .
No Body's Perfect . aku selalu pegang kata2 ni .
and Hidup Kita Tak Selalunya Indah . remember that . =)

khas untuk pembaca2 blog aku , untuk mengingatkan korang :
(supaya korang tak jadi macam aku ^^ )
Kita sering nampak DERITA yang kita alami kini, tapi kita JARANG sekali ingat KEBAHAGIAAN kurniaan Illahi..
jadi BELAJARlah untuk sentiasa MENGHARGAI apa yang kita MILIKI hari ini,
sebelum ianya hilang dari depan MATA..


Dulu aku dengan sharifah macam nie :)

sekarang macam nie yang jadi akibat diri ini :'(sekian sahaja cerita aku hari ini .
aku akhiri cerita ini dengan asslammualaikum .
betol kah ayat ku ini ? lantak la . bantai saje .
selamat malam !!




No comments:

Post a Comment