السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/06/2011

new st0ry ^^ new angry ergghhh !

hey ,
dah lama tak update blog ni kan .
busy la . cehh , busy la sangad kan .
pehh , aku ada macam2 cerita nak share ni .
tapi masa tidak mengizinkan aku untuk cerita panjang lebar .
takapa2 . aku cerita mana yang sempat dulu ae .

first , aku bersyukur . alhamdulilah .
haha , apa r aku ni kan .
member2 aku dah berbaik . tak kisah la .
cara apa p0n diowrg berbaik yang penting diorang dah berbaik .
harap lepas ni dah tak ada lagi pergaduhan .
amin ! ~

pastu aku nak cter pasal aktiviti besok .
besok sekolah aku ada buat KEM BINA INSAN
diwajibkan lak tu datang .
pehh , malas de . banyak lagi keje yang aku kena buat .
dah macam tu .
tadi aku dapat tahu pasal sekolah aku tu .
aku bukan apa cuma takut je nak tido sekolah bes0k .
keselamatan rasa macam tak terjamin je .
duk kat sekolah tu . tapi aku tak risau sangat .
sebab Allah sentiasa bersama kite . bet0l tak ?
hehe .
jaga mulut tu yang penting , then jangan pikir bukan2 .
insyaallah tak ada apa2 .
yang penting bes0k aku dapat bersama dengan kakaq aku ! hehe
tapi kan ....... ni lagi sowg budak buat masalah .
lantak dia la . tak kisah r . malas nak berhadapan dengan masalah lagi .
pening , pening .

aku tengah fed up gler + menyampah + benci gler + macam2 lagi la
dengan sorang mamat ni .
aku menyampah sebab dia ni terlalu berlagak bagos je .
geram seyh , nak tunjuk dia tu hebat k0n0n .
bla la wei , aku tahu r kau tu hensem .
tapi tak payah la nak poyo sangat . kau ingat kau bagos .
kalau kau rasa kau bagos ada orang yang lebih bagos dari kau la .
eee , menyampah gler .
aku tahu r ramai budak perempuan minat kat kau .
tak payah la berlagak . aik , macam mana la dulu aku boleh kapel dengan kau .
rasa mcam bodoh gler kapel dengan orang macam kau =.=
dah la . cakap pasal kau makin meluat aku .
benci kau tahap cipan , erghhh !

dah la .
malas nak membebel panjang .
citer yang lain nanti aku citer ae .
di lain hari dan lain masa .
haha , tak bole bla ayat .
dah r nak kemas barang . besok punya aktiviti .
haiyaa , malas gler !
bye , assalammualaikum !

No comments:

Post a Comment