السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/09/2011

just read okie ^^

hye3 , assslammualaikum .
hari ini aku tak skolah .
yeah ! reas0n tak datang sekolah .
first penat baru baik dari kem bina insan , second badan aku semua sakit2
and last homew0rk tak siap hari ini cikgu nak check .
mampui r kalau cikgu tahu keje umah aku tak ciap .
aku ni dah la pengawas . dah cukup2 la aku buat cikgu seni & sivik aku .
fed up dengan aku c0z asyik tak bawa buku je . apa dah . . .
dah alang2 hari ini aku tak sekolah kan .
aku nak share dengan korang macam2 .
dari hari sabtu-ahad . hehe .

Kem Bina Insan (7-8 mei) bersama ikram teens

hari pertama (070511)datang2 sarapan pastu berkumpul dekat dewan .
then masuk kat dalam dewan tapi ni dewan kat kelas .
dengar orang berucap . pehh , ngantok gler !
rasa macam nak balik je pastu tido . hahatak apa sabar .
lama2 makin best lak . bila dapat jumpa dengan kakak FC .
memang best gler la . kita buat team .MY TEAM (khairunnisa) kak FC - kak imah ! =) ni la team aku , terbaek dari ladang woo ! haha
tapi aku rasa group yang paling best sekali group akak aku .
ni group akak aku kak munirah ;)
apa ae nama group diorang aku tak ingat .
tapi best tag line dia . hehe
habis semua ni nyanyi semua .
kita orang pergi makan , sembahyang pastu rehat .
pukul 2 sambung balik .aktiviti petang tu lak tentang SAHABAT .
ni aktiviti yang first yang memerlukan air mata .
entah kenapa la petang tu aku tak ada feel langsung nak menangis .
nagis tu ada la tapi sikit and sekejap je . pastu gelak2 .
aku dah puas menagis pasl kawan2 yang menyakitkan hati .
aku dah malas nak fikir tentang sahabat .
pehh , budak2 lain semua menangis macam apa .
yang aku ni tak ada p0n . haha . apa la aku ni kan . tak ada perasaan agaknya
pastu kitaorang duduk berempat aku boleh buat lawak lagi .
then , kakak tu suruh macam nasihatkan member la .
apa yang dia buat salah . macam tinggalkan s0lat . apa2 la .bila tiba time aku diorang cakap kelemahan aku satu je .
orang tengah serius aku boleh buat lawak . haha . apa la .
pergi berjalan mencari kawan dan berpeluk meminta maaf .
aku peluk kawan2 aku . sampai basah baju aku . dengan air mata diorang .
ada yang menagis macam apa waktu peluk aku . yang aku ni air mata p0n tak kuar .
haha . semua kawan2 aku yang baik jahat semua aku peluk.
dah abis semua tu buat aktiviti riadah . petag tu aku dengan sis aku .
pukul 6.30 kitaorang stop pergi mandi,sembahyang pukul 9 baru sambung .
waktu malam tu memang best gler . aktiviti malam tu Meniti Angin Malam
tentang kesalahan yang kita buat dengan ALLAH .bagi kesedaran pastu kesalahan kita dengan ibu bapa .
sedih gler part diorang bawa jenazah masuk dalam .
bayangkan kalau orang itu adalah ibu kita .
memang sedih gler :'( . pukul 12 lbih kena tutup mata lak .
aku tak nampak tapi aku rasa aku duduk berhadapan dengan batu nisan .
yang ni memang takut bayangan waktu kita kat padang bazhar .
ada r0tan . memang menakutkan la . ada azan semua .
dah abis semua tu salam dengan akak2 FC and cikgu2 .
pukul 1.30 time tido .

hari kedua (o8o511)waktu hari tu kitaorang pakai baju kurung .
pasl ibu bapa .
ibu bapa semua datang .
mak aku tak datang c0z aku yang tak bagi .
haha . jahat je .
lagi pon mak aku datang sekolah adik aku .
dah2 abis smua tu balik .

~TAMAT SUDAH KEM BINA INSAN~

gambar kak FC
balik je rumah terus tido .
pastu mak aku kejutkan pukul 4.45 .
suruh mandi nak sambut birthday abang aku kat parit raja .
malas nak cerita panjang .
btw , happy birthday my bro yang ke-22 . wish ur dream will be reality :))

okie la bye !
chow !

No comments:

Post a Comment