السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/23/2011

pening , exam2 !








pening , pening , pening kepala aku !




aku baca buku sejarah la ! aku belajar math la !




kenapa tadi aku blurr semacam ! grrrr !




macam nak mati baca buku . sampai member aku yang meseg dengan aku p0n .




aku ketepikan dulu .asal kan besok dapat jawab .




boleh tu memang boleh . kalau setakat hentam aje . yang banyak .


lebih baik tak payah baca buku kott .kalau markah cukup2 makan .


aku tak faham dengan budak2 nie .


kertas math paper 2 lebih senang dari paper 1 . bagi aku la .


tapi kenapa ramai yang cakap paper 2 susah . tak faham aku .


haish , terlepas seksaan kitaorang . sejarah dah math p0n da piksa .


tinggal sains je la .huhu . but cikgu era kata senag , harap2 mcam tu la .


tak apa . tinggal 4 hari je lagi .


pastu horrrayyy !! cuti2 !!!! yeah2 !!!!!


btw , aku doakan untuk member2 aku , kak senior and adik2 junior . (smkc)


go0d luck . and untuk member aku kat sekolah2 lain juga .


semoga dapat jawab piksa dengan tenang . aku sentiasa doakan kejayaan korang .


good luck ! do the best and all the best !!


wish u full of luck ? (betol ke ayat aku nie ? haha , lantak la )


okiela chow ! assalammualaikum .


peace no war ^^


peperangan telah bermula balik kat sekolah .


grrrr ! ! hate !







No comments:

Post a Comment