السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

7/14/2011

cerita hari ini


nmpk tak sapa tuwh ? hehe .
yg chubby gler bak kata member2 aquwh especially 'Anis Manis'
tuwh akuwh . ala xyh nak dikenlkn memng semua kenlkn . ceh3 . haha
yg sebelh tu my beautiful sis + my beloved sis .
kowg ada ? xada kn .so diam ! haha .
okie , hari nie aku ad bnyk story nk cter . bnyk kw ? nta la . haha.
the important story yg akuwh nak kongsi kn . pasl dak semlm .
(tak perlu thu la spa owg nya ) .
hari nie aku da ckp sejujur2nya at dia .
and dia dah explain semuanya at akuwh .
tapi tak thula dia tipu atau p0n tak . terpulng la at dia .
pikir positif sudh , sengkn ? dia da mnx maap p0n .
akuwh ni bukn la sekejm mna smpi xmau maapkn dia .
ingtla selagi kita digelar 'manusia' kita xakn t'leps dri melakukn kesilapn .
because nobody perfect . so , pikir2 kn la .
cehh ,gitu ae . hehe . sejk bler lak la kn aku sebik ini (baik?!!) haha .
selma ni dak2 lain buat slh ada aku maap kn ?_? x ...
tapi keslhn dia lakukn membuatkn aku akn ingt sampai "mati"
bukn utk berdendm atau ap2 p0n la .
okie lpe kn , berbalik daripada topik tadi la kan .
tdi dia promise xakn buat lgi . dengn ini .
disaksikn oleh kmu smua(cehh, haha) klu dia ingkr jnji.
dapat la kmu satu smpul surt berwrna putih dan wangi yg di dlm nya
ada surt yg membktikn 'kita putus' .
dan disaksikn oleh kmu semua hari ini aku dah berbaik dengn dia .
so ,leps ni ktew tutp ctew nie selgi dia tak ingkr jnji dia .
kiranya THE END la semua nie okie .lpekn semua ini (:
lpe kn sal ctew tdi tu .
aku hari nie nak story pasl at skola tdi lak .
pasl maslh ni aku sedih + jntung aku ni asyik dup-dap2 je at skola .
waktu first period agama . ada ke org tngh bca doa , aku bole lpe nk tadah tngn .
ya allah , apa la kn . terlalu khayal sngt smpi terlupa .
but depn kwn2 buat mcm tak ada apa2 berlaku .
tapi kurng gak la tension aku tdi sebb ada sesorg yg buat aku tersnym .
haha . hnya tuk semntra . someone yg tak ada la special p0n bgi aku .
hahaha . nta pape je kn akuwh nie .
klu kat skola tdi tuwh xde apa yg nak di storykn . biasa2 je .
nothing p0n yg special . haha
but , aku dah puas ati sekrg ni gan blog akuwh .
akhirnya blog akuwh ni dpt gak buat mcm ap yg akuwh nk .
mngkn nak dibndingkn gan blog2 yg lain xde la cntk mna .
tapi peduli apa aku ? aslkn mta aku seng + puas pndng blog ni da ckup .
kowg nak ckp ap p0n . kowg pnya sal ae . haha .
aku p0n sekrg ni ngah bz mengedit kawan2 aku pnya blog .
walaup0n aku ni tak ada la sepndi mna tentg blog ni p0n .
tapi sikt2 tu boleh la . so , sekrg blog yg sedng diubh suai oleh aku ialah :-
http://aqischocolate.blogspot.com/
yg ni member sekels aku pnya , balqis .
http://thisismystory-amy.blogspot.com/
yg ni lak kwn baik aku pnya .
yg sowg lgi tuwh aku kena buat account dy dlu .
but lpe la mcm mna . takapa2 nty aku ingtkn balik .
hurm . ,, okiela tu je tuk hari nie .

bye <3
assalammualaikum dan salam 1 malaysia ^_________________^

No comments:

Post a Comment