السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

7/17/2011

biarkan mereka pergi

ha....ha...ha...ha... . (gelak tanpa apa2 perasaan)
setelah beberapa hari tak on9+tak update blog .
hari nie bwu je nk on9 ,enth kenp aty ni tba2 t'gerk nk bka profile dy tpi .
apa yg aku dpt bler bka profile dy adalh satu pernyataan yg menyatakan
'berakhir sudah hubungn aku gan dy sudh tiada peluang'
tapi setelh aku thu bnda tu tak ada la aku t'kejut seperi mna aku t'kejut bila
dpt thu membr aku (boy) yg telh diambl oleh kwn aku . begitu gak dy .
yg telh p0n dy ambk oleh kwn aku owg yg sma . 2 laki yg penh aku sygi .
telh p0n diambl oleh sowg kwn yg gak penh aku sygi . dasyat .
sowg pmpuan dpt 2 owg laki dalm satu msa yg singkat . wow .
haha . but don't worry la aku sikit p0n tak marah .
btw , aku bersyukur sngt sbb aku pnya satu perasaan .
bler perasaan aku sudh tidk lgi menyayangi org trsebut .
itu bererti owg tu p0n sudh tidk lagi menyayangi aku .
so , aku tak ada lah kecewa+sedih+marah sngt .
bler dpt tahu semua nie . sebb aku memng tidk ag menyayangi mereka .
bagi aku gak ni adlh satu ujian utk aku .
pape p0n semua bnda nie tak effect apa2 p0n dlm idp aku .
aku tak mau sebb mereka aku lupa beljr exam dala next week .
dpt lak berita mcm nie . haha . dugaan .
semua ni tak buat aku tidk semngt or apa2 p0n , okie .
bler dapat tahu je bnda ni aku hnya mampu "senyum ^___^"
dan berdoa berbahagia la "wahai kwn2 ku sekalian ."
buat masa sekrg bukn masa utk aku pikr semua ni .
bnda yg harus aku pikr ialah beljr dan juga ................. .
kematian . kowg p0n thu kan dunia kita nie da mcm2 berlaku .
bnyk sngt " tanda2 hari kiamat sudh dekat . "
dan bnda ini la selalu merunsingkn aku . selalu buat aku tkut .
dimna kah aku bler aku mati nanti ?
apakah balasn yg akn aku terima dengn dosa2 yg telh aku lakukn ?
dan bgi aku tiada lagi masa utk pikr psl laki .
sorry to say la kan . aku ni tak ada la hairn mna gan diowg berdua tu .
kat tmpt aku ni kn melambak2 la budk laki encm ag . tinggl pilih je .
aku bwu je nak ckp 'mke diowg tu p0n bukn ensem mna'
tpi terpikr lak tu semua Allah yg jdikn . tak baik ckp mcm tu .
ok2 , start from now aku tak akan lgi ckp mcm tu .
so sorry la at korg be2 aku slalu ckp kowg mcm tu .
aku tak berani nak mnx maap dpn2 at blkng je la ae aku mnx maap .
aku gak nak mnx maap a all of u . semua owg la yg aku penh kutuk .
semua sekali . aku ni nmpk je mcm hebt at belkng jee .
bler dpn2 tak berni la lak . hehe . pape p0n aku nak mnx maap at awk be2 .
tak prlu thu spa nma diowg klu aku ckp kang memng kowg kenl pnya .
owg yg kenl+rapt gan aku memng kenl la sapa daknya .
ha , and + dak2 BP msti kenl tpi tk semua kowt . ala , tak kish la smua tu .
aku mnx maap ae . dan gak owg yg penah jadi (BFF) aku .
dulu but now . da tak 'kowt' . hehe .
sorry gak aku ada kutuk kau+maki kau . sorry beb ~
serius , tak teniat p0n nak buat cm tu . tba2 lak t'keluar dri mulut .
tak dapt nak kwal marah aku . leps ni aku tak akn buat lgi .
ha , and utk semua yg aku knl mngkn aku ada
skitkn ati kowg+kutuk+maki+t'kasr bhasa+cri pasl+kaca kowg and
semua la bnda yg tak menyenangkn ati . SORRY (1000x)
hnya perkataan maap shja yg mampu aku ungkpkn buat msa ini .
aku p0n bersyukur gak sebb dpt mengenali kowg be3 .
thnks sebb kowg penh buat aku bahagia + tersenyum
walaup0n berakhirnya sebegini . mngkn da takdirnya mcm ni .
aku tema je gan hati yg terbuka . redha je la . apa bole buat .
mngkn selma ni msa yg paling aku takuti ialah b'laku pada ary ni .
nsib bik la aku dpt kawl perasan aku . ceh2 , gitu lak .
pape p0n aku nak buat2 tak nmpk . mcm tak ada apa2 b'laku .
ok ! pape p0n tuk owg berkenaan da pergi dri idp aku .
jgn penh kmbli balek . bukn aku bnci . cme enough la ,
alamak , mamat tu sedng on9 . buat2 tak nmpk . haha .
ae2 , dy trus pff sengaja la tu , bgs2 . tak yh sush2 aq nak off haha .
wei , aku tak hairn sma lu dak . aku p0n tak mau muncl ag dlm idp kau .
no kau tuwh da lma aku delet dri phonebook aku .
tpi nak buang kau dri friend. hehe . nty2 la .
okiela , aku rsa tu je kowt tuk hari nie .
biar la mereka ditkdirkn pergi dri idop aku ,
tpi bukn kawan2 aku yg tersyg . klu mereka pergi .
idop aku pasti sunyi tnpa teman hoho :'(

okiela bye2 >3

No comments:

Post a Comment