السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

7/22/2011

sekelip mata aku lupakn segala2nya ,aku dan senyum tawaku . hahaha

SmileyCentral.com

hari yang bet0l2 menyakitkn ati .
kalau aku ckp 'aku benci kau' bole tak ae agk2 nya > ?
kau thu tak kau tu kalu sethun je la .
please la, jgn buat perngi yg sememngnya aku tak suka !
faham , tak suka !
sememangnya aku ingt kau tu da benar2 berubah .
tapi rupanya masih 'sama' .
sikit je la berubh . ha , tak peduli la semua tu .
masalah oh masalah . kalu tak mke kau bgi aku maslah .
tu ha si dak ber3 . asyk mke korng je la kn .
penat kau thu tak . penattt .
sekurng2nya diowg ber3 tu tak ada la aku hairn sngt .
sebb aku tak nmpk mke diowg . tak ada la aku bnci sngt .
memang aku tak pernh bnci diowg p0n .
sebesr mna p0n dosa dn slh yg diowg buat.msh ada maap tuk diowg .
tapi kau tu , aku kenl sngt kau tu cm mna owg nya .
kau tak akan ckp tapi kau akn diam .
dlm diam tu ada seribu bnda yg kau smpan. sma ad baik atau burk je .
aku tak tahu la ae cm mna nak ckp gan kau ag .
kang klu aku kta kau jels aku rpt gan diowg kau mara .
aku tak thu sma ad itu benr atau p0n tidk .
aku cme anggp sebegitu shja .drpda pndngn kau kn aku thu kau mara
tpi kau cme smpn dlm aty . pendm je la dlm aty kau tu .
lma2 jdi pendendm aku tak thu .
aku p0n thu selma ni kau memnag tak puas ati gan aku .
sbb semua yg rpt gan kau rpt gan aku gak .mcm aku ni perampas r bgi kau
sorry klu semua ni tak benr sma skli .
aku tak ada niat mhu menuduh tidk b'niat gak nak fikr yg bukn2 tntng kau .
sememngnya aku tak penh fhm gan kau nie .
ap yg ad di dlm kepala otk kau p0n aku tak th.tp yg psti aku kenl kau .
bukn seari , dua .bukn gak sebuln , dua .
aku da 'masak' sngt gan perngi kau tu .
wei . sejujurnya2 aku ckp . aku tak nak bnci kau .
aku tak berni nak sumpah .
sebb aku psti satu saat nty psti aku akn bnci gak kau ,
sebb aku dah pent gan semua ni . pent pikr sal kau ,
pent pikir tntng perasaan kau . pent pikr tntng pemikirn kau tu .
slh ke tol ke apa yg kau buat aku cme diamkn .
mls nak fight lgi . aku ni buknnya dak kecik skit2 nak gado .
smpi kn tdi aku lngsng tak mau tngk mke kau.skitnya ati aku bler pikr .
ap yg kau da buat at membr aku . dn semua tu kerna aku .
aku kcian gan membr2 aku dip'gunakn oleh kau and owg sngt2 kau syg tuuu.
tolong la jgn nak memp'gnekn owg utk dri sndri .
mahu saja aku face to face gan kau . tpi lbih bik diamkn jela .
mals arr . pergila kau hidop gan kebahagian yg kau ad sekrng nie
sbb aku thu dlu kau cm2 problem kn.sekrng ni bwu kau nak bahgia .
tpi ada je halngn nya . ada aje penggngunya . aku fhm :( .
ae , da jauh sngt la aku buat anggpn ni . hu .
tula lin kli jgn 'pndng owg semcm' and 'jgn buat mke'
ni la padahnya . owg msti akn pikr bukn2 thu .
biar la sma ad tu bnr atau p0n tidk.hnya tuan pnya bdn je yg mengetahui .
kdng2kn ktew jd owg tu tk p'lula 'terlalu jujur' nty owg akn slh anggp .
well , biasa la manusia . tak pernh t'lps dri buat kesilpn .
aku hrp member2 aku yg tngh mempnyai maslh tu pikr la bik2.
jgn tuduh owg sebarngn . hari ni kn member2 aku semu jht .
semua kenakn aku . yela mentng2 hari ni aku lbh bnyk 'diam' .
tak mcm hari2 yg lin . aku yg ceria , happy . tba2 berubh mke .
sapa tak hairn kn . haha. tdi tu aku tngh sakit .
skit di dlm dan gak luarn . so , better diam ag bgs .
kalu bnyk bunyi b'tmbh skit kang .tpi sekrng da okie .
so , kwn2 don't worry about me la ye . hehe
ary nie sdh . subjek bnyk yg merosot . aku kli ni jwb piksa main2
pdn la mke aku . haha . masa yg dibgi satu jam.
aku jwb piksa 15 minit je kowt da ciap . haha . apa la kn .
memng ptt dpt keputusn cm tu . aku da okie da .
cool sudh :)
SmileyCentral.com

SmileyCentral.com

SmileyCentral.com

haha . gler .

SmileyCentral.com

sebenrnya esk skola . aku yg cuti kn sndri .
hehe . mls lo . nk rest . dok uma ag best .
okie . dada , chaw .
salam :)

No comments:

Post a Comment