السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

7/20/2011

marah lagi dan terus ..........

aku tak tahu kenp la kn dengn aku sekrg nie ,
owg yang dlu sememngnya aju da jnji dekt diri aku .
supya tak rapt gan dy tpi sekrg aku mungkir jnji tu .
kenp aku msti rpt gan dy ?
tak kish la kot klu just nak kwn2 je .
tpi bukn rapt . sekrg nie aku semakin rpt gan dy .
kdng2 aku try tuk jauhkn diri drpd dy tpi dy yg dtg at aku .
apa bole buat . aku konfused tol .
memang la dlu aku selalu berdoa agr hubngn aku gan dy baik seperi sedia kala .
tapi tu dlu la . sekrg nie aku da xmau semua tu .
tu sma saja aku mau rpt balek gan dy .
sekrg nie memng la aku sudh lupa kn 2 capital 'A' dan capital 'Y' .
dlm idop aku . diowg ni p0n klu tba2 nak bik gan aku .
kim salm je la . sorry to say la kn.
sikit p0n tak ada sekelumut perasaan bnci at korg .
tapi better da xyh friend gan aku lagi okie .
bukn memutuskn silaturahim .
ktew msh ada hubngn iaitu hubngn persaudaraan sesama umat islm .
tpi bukn hubngn kwn or pape ok .
aku ni bila update blog je msti bgi ctew2 sedih kn .
hurm , oki sekrg memng aku mengaku .
yg aku ni hipokrit . aku meng happy bler gan dy .
aku memng nak sngt jdi kwn dy cm dlu .
tpi dy tu rmi kwn bler2 msa je dy bole tnggl kn aku .
aku p0n rmi kwn setkt dy tu. grr .
okiela lpekn je la sal pmpuan ni eh .
ha , sekrg ni kn aku memng peeh gan adq angkt aku .
dy ni ckp pehhh memng terbaik r .
ckp je lbih memng esh . memng pndi ckp je .
buatnya 'hampehhhhhh'
konon xnk kapel nk piksa u.p.s.r . lo,buktinya mna ?
kapel gak kn , sorry la , aku bukn nak menyibuk hal owg .
tpi dy tu menghrpkn bnda yg dy xakn dpt klu dy belaja min2 .
okie bukn ap kcian je at dy . klu dy xjdi adq angkt aku sekli p0n .
aku tak kish . aku cme kcian . dala hari tu kena mengnjing gan membr2 aku .
dy pnya mnx kn skola yg memng aku p0n yg cm nie p0n xdpt .
bukn xdpt tpi xnk msk skola tu . hehe .
ske aty ko la dak . ko pnya sal la wei .
mls nak ambk port sal ko ag .
abg and adq sma aje . ckp pndi .
yg si abg lak tu pndi nak gne kn ayt2 manis nak ngort pmpuan .
owh bodo je yg t'mkn gan ayt2 mnis kau tu .
tpi syg banget mke encem perngi masyaallah .
sorry ,bukn nk kta yg aku ni bik sngt tpi dy tu kn da besr.
tk kn xreti bezakn yg mna bik yg mna burk .
otk letk mna p0n ak xthu .septtnya dy yg nasihtkn adq dy .
ni tak 2 x 5 je . apa p0n tak bole . ske aty hampa la ye .



sorry c0z sya ckp awk dua beradik cm tu .
tpi mnx tolng la berubh . okie :)

okie , chaw dlu !
school wait for me !!
i come now !! hehe
SmileyCentral.com
exam today! :((

No comments:

Post a Comment