السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

8/28/2011

Selamat hari raya , guys :))


okie korang . aku rasa aku masih belum terlambatkn .
aku nak ucapkan :
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN
rasa mcm semlm je puasa .
tba2 je esok dah nak raya ! . wahh !!
tak sbar rsanya nak beraya
nak duet raya $_$ hehe
benda yang paling(1000x) aku suka gler bila raya .
yg first la kn mnx maap gan owg . pehhh .
pastu rasa mcm baby bwu lahir lak suci tanpa dosa (kehkehkeh)
yg second lak ap lagi klu bukn -duit raya la- . haha
yg third lak dpt pki bju kurung , setaun sekali pki bju kurung ,
hnya bler wktu hari rya je ( nmpk benor menipunya , hehe )
okie2 .
aku nak mnx maap klu aku ada :

*terkasar bahasa
*terngumpat
*tersilap bicara
*termarah yang tak kena
*tertanya yang tak tentu hala
*tersasul yang tak sngja
*terpukul at mana-mana
*termcm-mcm lagi




okie > ? maafkan tau ,
aku ni hnya manusia biasa je slalu melakukn keslhn .
harp dimaafkn :)





aku tinggalkn korg dengan lau rya ni :
hope korg enjoy dngr lgu nie .






#SELAMATHARIRAYAMAAFZAHIRDANBATIN

No comments:

Post a Comment