السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

8/28/2011

selamat tinggal

susahnya .
tapi aku tetap kena buat keputusn .
aku tak nak aku terlalu menghrp kepda seseorg yg tk cinta aku .
tapi syg aku je yg syg dia tpi dia tak .
so , hari ni dengan disaksikan korang semua .
saya Nur Nabihah Ismail berjanji akancuba untuk lupakan dia .
tak akan lagi ganggu dia . tak akan lagi mesej dia . tak akan lagi mencintai dia .
tak akan lagi mengharp kn apa2 lgi dari dia .
and akn cuba tak bukak profile dia .
sebb setiap saat,setiap minit,setiap jam,setiap hari msti bukak profile dy .
rasa dah beratus kli asyik bukak profile dia .
so , aku akn cuba buat ap yg aku dah janji tu .
haish . aku tak percya la klu awk ckp awk tak ad gf .
tipu sngt . mke ensm cm awk + playboy xde gf ?
hu . spa2 p0n tk percya , ku awk kapel pon .
awk bole ckp awk tak kapel . memng percya .
semua laki dah buat taktik tu . dh msk sngt .
tapela . ag p0n sy dah berbaik gan kwn sy .
so , nty xada la sy asyk pikirkn awk kn .
okiela byeeeeeee !!

No comments:

Post a Comment