السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

9/12/2011

baca je la . . .

okie . sekrg nie aku tengh berehat japp .
seblm nk truskan bca bku geo,bm and mathh.
maklum sajela keadaan yg demam+selsema+batuk agk sukr ilmu msk ke dlm otak.
rightt ? esk pon aku tk thu cm mna nk jwb exam .
gan keadaan aku yang sebegini .aduii-.- sbar je laa .
ermm ,, okie sblm aku mau citew pasl mereka *as and yy*
aku nk ckp GOOD LUCK for :
student year 6 yg akn menduduki peperiksaan UPSR .
good luck syg ! my sis : Nabila my cousin : Auni
and all student year 6 boys/girl encem/pretty okie ? good luckk !!
doo your besttt !! chaiyaa laa >_^
student form5 : Good Luck for trial SPM akak2 and abg2 yg encem/cntk
okie2 ??? sya doakn akq2 and abg2 dpt keputsn yg meletupp nya !! wooo :D
and the last one .
for student tigs and convent yg akn mendudki peperiksaan .
for student tigs korng pk4 kn ? okee . GOOD LUCKK !!
dak pandai konfirm dpt jwbbb (:
and for student convent form 1,2 and 4
GOOD LUCK to u all . do ur best okie .
for my bf *not boyfriend ha , best friend ;)*
ainin ? , amira ,farieha ,natasha ,suhada,haslinda,anis,atin,shiha,seha
and all la . good luck kwn2 aku yg tersyg . syg korng smpi bebila >.<
aku nk ctew pasl kau la yy . hehe .
tdi kan member aku story at aku yg dikena kan kauu.
member aku ckp at kau cm ni kan .
weii ,bhah ki salam at kau , tak bole la member aku siap ckp .
gan siap mata2 kau skli kau tnya kau biar betol weii .
pstu member ak ckp tk da la aku min2 je .
pstu kau ckp okie2 aku malu . haha . mengong laxx !!
anyway,sorii member aku tu memng cm tuu .
saje la tu dy nk bls dendam aku slalu kena kn dy and awek dy ,
tu yg dy nk kena aku gan kau . maaf2 .
tpi yang tak bole bla gan mata2 kau skli tuu .
aku dah bole imagine da cm mna kau wat , ha kau .
aku tk fhm kau ni. kenp bgi respond cm tuu haa .
bukan ke kau da tersngkut at sorang awek nii .
so ,jgn pedulikan ag pasl aku okie ?
biar apa pon org ckp ap2 tntng aq at kau jgn penh pedulikn . fhm ?
aku ni bukn la sesiapa di mta kau kn .
okie . shhhh !! da diamm !!
nak citer lak la sal ehem . dia lak cem ...
ni ag sorang . pehhh . aku pon tk fhm gan kau nie .
kau nak kwn balek gan aku tapi kau tak mau tgur aku .
apa pasal , haish-.-
aku bukn tk mau tgur kau bhaii tpiii .........
aku tk ad suara la sakit tekak fhmmm . ! errr . sush tol la dia ni .
asyik aku aje mengalah lma2 naik menmympah aku gan kau . lol
tpi kn seriusly aku suka kau ckp tdi .
leps balik aku dah salam gan kau tuu . pstu mira sje kena kn kau kn.
mira ckp eley,........kta rndu at biha .
ayt depn tk ingt lo .kau ley ckp ha'ah .
hahaha , selamba la seyhh kau niee .
aku janji aku tak akn sakit kan ati kau walaupn ap2 pon tjdi.
aku cme akn skitkn ati kau bler terpksa.
means demi2 kwn2 aku. aku da ckp awl2 nie.
aku mnx maaf dlu .skit ati la dok tngk mke kau lma2 .
motif ckp kau rndu aku , kau nk kwn gan aku ?
ap ye motif ye . and aku tak mau sebb kau .
mood aku down bler aku gan kwn2 aku . sorii tk akn .
weyy , aku nak kau thu .
yang aku dah tk syg kau mcm dlu .
mcm kiter jdi kwn baik dlu .
syg aku tu dah hilang la wei. dy pon reti pentt .
asyk slalu disakiti , nagis sebb kau .
last2 ,syg tu dah pergi nta mna ,cri gne gps pon tk akn jmpe.
so , disbbkn aku tk mau skitkan ati kauu .aku akn kwn gan kau .
insyaallah klu sememngnya takdir yg telh menetukn segalanya.
klu da tertulis kau gan aku akn kwn selama2-lamanya .
tak ada sapa yg boleh halang meski pon kwn2 kau , kakq kau or kwn2 aku .
tpi klu da tertulis yg aku gan kau akn ptus hubngn bila2 msa saje .
apa pon kiter try wat .klu da takdir nya cm tuu .
memng tak akn b'kwn la kiter . reda je la .
sememngnya idop dan mti kiter di tngnnya . hope kau fhmm .
aku tak syg kau , aku tak rndu kau tpi aku tk mau kehilngn kau ,
aku tak mau sakitkan hati kau.
okie ? choww ~ byee >3


#dah abaikan jer apa yg aku ctew ni . bukn ad kena mengena gan kau pon .
haha . :P
mood : jahat -.-

No comments:

Post a Comment