السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

9/14/2011

antara kau gan aku aje :)

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001914718192
weii aku ingt lagi waktu mle2 kiter kenl dlu .
enth kenp ye wktu first aku nmpk kau .
aku merasakan kelainan . rsa mcm ad something yg akn happen antra kite .
HA ! bnda ni la yg terjdi bler our teacher tukr kn tmpt dudk kau .
kau duduk beside me . and always beside me although we not same class ;) :'(
makin lama makin rapat aku gan kau .
tapi ad aje yg try nk pish kan kite . wktu kita tukr .
tepksa duduk 3 org . kau gan aku dipishkn . huhu ;(
aku smpi fight gan diowg semata-mata nk kau duduk sebelh aku .
#tak ad la jauh mana pon .sebelh2 gak kitew hehe
tpi aku nk gak kau duduk tol2 sebelh aku. last2 mls nk gadh .
mengalah aje terpksa b'pish gan kau .
sebnrnya dri drjh 2 aku kenl kau . tpi aku just tngk2 kau cm tu jela.
#kecik2 ap la thu tntng persahabatn nie
ag pon waktu tuu aku ad kwn baik yg bernama :
NUR ATHIRAH FAHARUDDIN :D
klu dia ad semua tk akn terjdi kn ?
aku psti tk akn kenl gan kau .
aku tk akn rpt gan kau . aku tk akn mengs berbaldi2 sebb kau.
aku tk akn kecewa cm nie sebb ad kwn cm kau .
aku tk akn hipokrit cm nie. aku tk akn selemh ini .
drjh 3 athirah pergi tnggl kn aku . sebb tu aku kenl kau .
aku rpt gan kau wktu drjh 4 , 5 and  6 .
maybe form 1 pn ? tpi ad time2 nya .tk selalu .
dn form 2 bgi aku segala2nya akn berakhir . tpi kau try selmtkn hubngn yg
hmpir terputus nie .yg aku ni tk abs2 bersuka ria gan kwn2 yg lain .
sebb aku lngsng tk kish putus kwn  putus la .
sebb aku ad kwn kau pon ad kwn . aku lngsng tk kish .
aku tak penh pikir ap yg kau rsa . tpi kau tk thu derita nya aku ?
aku mcm org bodo au . bodo yg teramat ! mengs sebb kau .
kau bole happy gan kwn2 kau , kakq kau . okie
wey , i still remember . ap yg kau text at aku taun leps .
kau ckp okie , kau buang jela nama best friend yg kau letk at dlm
phonebook kau . kau tk yah nk over sngt la bhah .
okie , kau buat bku novel nty aku bca ehh . vavi pnya kwn !
smpi ati kau ckp aku cm tuu weyy ? aku ad perasaan la shiall !!
nila kn bler kacang lupa kn kulit . nila jdinyaa !!!
gugur sudah air mata aku bila teringat apa yg kau dah buat kat aku dlu.
kau thu tk ia mengambil msa yg lmaa sngt tuk biarkn kau pi dlm idp aku.
disbbkn aku syg kau aku biarkn kau gan kwn2 kau semua . biarla.
aku akn bahagia bila tngk kau bahagia .walaupon kenytaannya aku lngsng tk bahgia.
its okie . don't worry about me. semua org slalu tngk aku happy senyum .
tapi kenyataannya disebalik senyum aku tu ia menyimapn 1001 story la .
yg tk ad penh sorg pon thu semua ni . sehingga la aku mnceritakn seglanya disini.
disini la tmpt aku tuk meluah kn segala-segalanya .
kesedihan ,kegembiraan,kerisauan and anythingg ~
walaupon semua org bole bca .aku nk diowg tabah klu diowg menghadapi
bnda yg sma aku hadapi. aku pon tk sngka .
bila pikir2 kan balek. tk sngka dlu aku setabah ituu .
patut la Sharifah Aliah Diyana selalu nasihatkn aku dlu .
dia je la yg mengerti antra aku gan kau.dia always advice me .
biha kau jgn jadi bodoh lerr .dy da wat cm2 kau still tlg dia .
ayat yg slalu dia nasihatkn aku. yg aku lngsng tk penh ikut ckp dia.
menyesal la kan. dah sekrg baru aku sedar. ap bole watt .
mna tknya .cm2 dia da wat tpi pertolongn aku msh hulurkn tuk dia.
bukn mengunkit okie .tpi cume remind balek aje. pertolongn ap yer ?
klu aku tlg kau baikkn hubgn kau gan dak2 rombongn drjh 6 dlu .
memng smpi skrg aku ingttt. ingt sebb leps kau dah bik gan diowg.
kau pergi tinggalkn aku cm tu. smpi bila2 tk kan penh lupa. mybe??!
melainkan aku hilng ingatan . hehe . dn akhirnya sapa disisi aku.
klu bukn sharifah ;) remind balek bnda yg bertaun da berlalu .
supaya tk mengulangi keslahan yg sama :))
ap lgi ye ? hurmm . rsa menyesal yg teramat tau .
sebb dlu aku tak ikut sharifah masuk tigs . kesian dia .
sorang2 .yg aku (si bodo) kononnya nk satu skola gan kau .
tk mau kau sorng2. last2 aku yg sorg2 .pdn mke aku :P
kau gan kawn2 kau yg lain. haishh =.=
klu ingt balek memg sakit ati la kn. tngglkn sharifah hnya sebb kau.
klu la aku msk tigs msti da bahgia da . haha :D
aku ni memng cri masalah aje. tpi sekurng2 nya aku thu slh aku.
aku memng bodoh buat sharifah mcm tuwhh .
aku cme mempergunakn dia aje. bila aku ad maslh gan kau aku akn story at dia.
lma2 dia naik bosn gan semua ni. dn sekrg tngk jela .
lngsng dah tk rapat :/ yg ni nk slh kn sapa .
klu bukn salah Nur Nabihah Ismail kn , kn ?
haha :D nmpknya memng betol apa yg Fariesha ckp .
biha,kau memng bodoh klu bab2 Persahabatan ni . haha. siottt !
ap lgi ea aku nk remind balek ? ouchh .. bnyk tau .
tpi semua kenangan aku gan kau aku sudh kuburkan la.
sebb aku rsa semua tu da tk de gne ag la . nk remind balek kengn tu ?
tpi org yg bersama aku at dlm kengn tu da pergi .
tk ad guna da . ehh2 ,aku tk mau digelar org yg hnya mau mcri keslhn org lin.
rilekk2,bnyk ag aku nk citer niee. tpikn aku rsa aku akn always story sal dia.
selagi dia di gelar kwn aku. ehh, kkorng jgn ingt aku da clash gan dy lak.
haha . #da cm bercinta la lak .huhu . tdak sma skli !!
i meant jgn ingt aku da puts kwn gan dia .tk dela. aku bukn sekejm tu ok.
tk gne la klu aku belajar agma tpi msih aje nk putskn hbgn silaturahim.
berdosa tau ! ingt kwn2 jgn putuskn hubngn silaturahim . berdosa !!
aku penh terbca at satu bku ni barng siapa yg memutuskn hubngn silaturhim.
dia akn pendek umur . ya allah . jauh kn la . aku tk mau tejadi cm tuu
gan berdosa nya tk campur ag balasn yg akn dia kena. huishh ,, jgnla
okie .nw aku nk cterkn pulak semua kebaikan dy. percayalahh!
tk semua manusia yg jht tk ad kebaikkn dy. msti ad pnya la.
#sorry aku bukn ckp kau jhat yeeee
bgi aku la kan dy ni sorg yg cntik ,cute,comel,baik,mnja,gengster mnja,
suka tlg org *yg ni meng tol aku tk tipu, mcm2 la .da tk bole pikr daa :)
yg pasti kwn gan dia giler best! klu rapt gan dia ag la.
sekrg aku dah tk rapt gan dy so aku tk bole nk ckp dy ni orgnya cm mna.
yg aku ckp ni setkt aku thu jela kn wktu taun2 yg leps. cheers ~
yg tuan pnya bdn sekrg ni aku tk thu la dia ni cm mna .
walaupon aku slalu tngk dia *okie,kantoiii hahahx
ye3  ,aku mengaku aku memng selalu sngt tngk dia ap aje yg diwatt.
dah sapa sruh letk tmpt jagaan aku yg dekt gan dia .
yg  bole aku tngk dia . su pnya sal la.stiap mnggu lak tuu.
letk tmpt aku jaga mstii berdekatan gan dia , haishh=.= peliklakn.
lin kli letk jauh2 sikt ye bior aku tk dpt tngk dia hehe :)
dia nie tk ad la sejht mna , tak ad la meyakitkn ati .
cme kdng2 sikp dia wat org sakit ati .
#maklum sajela org rmi kwn tak sedor da sakitkn ati org, chill la :D
at dlm ni sejujur2nya aku ckp aku mengaku dlu .
aku selalu jeles tngk kau gan dak2 lain . hahaha . bodo !bodo!
dlu pnya ctew okie? sekrg ni aku lak yg mendengor dak2 lain
ngadu at aku yg diaorg jeles tngk kau rpt gan aniss . ooppsss!!!sorryy
aku hnya mampu mendngr saje .sapa orgnya kau tk usah la thuu .
tpi penh la,.sekrg ni da tk kott.
kau nk thu tk cm mna aku buat supya diri aku tk ske kau .
aku ambik semua kelemhn kau, hnya aku nk wat supya otk aku ni .
berhnti la pikir sal kau. ingt sal kau . and semua tntng kau .
syukur alhamdulialh akhirnya aku dpt gak lpe kn kau tpi
hnya tuk sementara waktu. mna taknya .
sekrg kau muncul balek .kau ni memng kn .da pergi tuuu .
pergi jela tk usah kembli balek gan aku.tngk sapa sush aku gakk.
leps ni cm mana nk lpe kn kau aku pon tk thu la weyyyy .
mngkn tanam diri aku at dlm tanah bwu aku akn lpe kn kau .
tukk selama2nya. mna tk nya .aku da mati da time tuu . haha :D
sush ehh cm nie .aku sndri confuse ga dri aku sndri .
okie aku rasa aku mengalah kottt . aku tk thu la .
insyaallah aku akn cbe pertimbangkan permintaan kau tu.
hahaha :D ngatok lerr
okie2 , last onee ..........
aku nak kau thu ap pon terjadi lepas ni .
msti ad sebb okie .and aku prcaya kau bole idp tnpa aku kn ?
so ,, teruskn la semuanya walupon aku tk ad .
aku rndu sngt2 msa kitew rpt dlu tpi .....
aku nk rndu tu biarkn aje pergi tk yah diblas balek.
aku nk kau thu gak ..
yg aku happy sngt2 dpt kwn gan kau . kau buat aku senyum.
kau buat aku bahagia thank youu ;)
aku tk penh menyesl pon kenl gan kau.
aku syg kau smpi bila2 , percayalahh !!!
wink2 >_^

#ehh, kau pnya pasl la ni .tngk jam nk dekt kul 3 pgi daa.
aku tk tido semata-mata nak tunaikn permintaan kau taun lpes.
kau suh aku wat noveel tpi aku tk pndi lorhh
tpi aku hnya mampu buat cite pndek ni shja .
kau bca ae. pent aku wat tukk kau .
kau tk bca aku tumbuk mke kau , haha :D
tape demi kau ap pon snggp ;)
mood : tired la bhai :)

*bnda ni antra aku gan dia je tk de kena mengena gan dak2 lain oki.
masehhh :) so , yg lain tak yah menyibukk.
haha . jahat aku nieyy >.<

No comments:

Post a Comment