السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/15/2011

14/10 semuanya berakhir . cak-3 ^^


nak tahu takk apa yg terjadi pada terikh 14/1o tuu .
mehh . bak maii nabihah mau storyy sikit .
sikit je ehh . tak bnyk au . heee ~
sekarang semuanya dahh kembali seperti biasa .
mungkin post aku yg sebelum-2 niehh bnyk citer tentg gaduhh kan.
sekrg niehh aku nak story lakk . yg aku dah berbaik .
berbaik gan sapa ? tahu tak-2 ? tak tahu .
duk diam-2 je la kan . hehe .
ok , aku dah berbaik dengan diorang semua .
semua kawan-2 baik aku . tapi kannn ???????????
aku . . . (Biar lah rahsia)
kang kalau aku cakap diorang kecik ati lakk .
takk nak la ! aku tak mahu hancurss kan semua niehh .
dalah hampir setahun aku tnggu semua niehh .
pastu aku lakk yang nak hancurr kan balek , oh tidak-2 .
btw , aku bersyukur sngt-2 . akhirnya perbelahan antra aku gan mereka.
berakhir jugaa , alhamdulilah ^^
terima kasih YA ALLAH kerena telah makbulkan doakuu .
tak sangka kan . dalam satu masa .
aku dapat berbaik semula gan dua org member baikk aku .
muahahaha ! :D
bnyk ag aku nak story . tpi aku terpaksa stop la .
final exam bku ad sikit ag topik belum bca .
aku pon jap ag nak ouutt pi jamuan uncle at parit raja.
nty lepas exam aku janji aku story bnyk-2 ag ehh , hehe
kakak ade tuntut aw aiskrim !! wink wink ;)
lo , syg akk !
korang GOOD LUCK ehh tuk final exam .
bye-2 . love u all


#biha ta payh nak hipokrit sngt la knn .
pelikk ? tnggu postt aku yg seterusnya .

byee !

No comments:

Post a Comment