السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/29/2011

aku undur diri , selamat tinggal :'(

(sedih aw aw aw :face29:)

sebenarnya sapa aku di matanya ?
aku rindu at dia . syg at dia .
sejujurnya memang aku mengharapkan dia .
dia my first love .
walaupon dia bukan org pertama yg pernah aku suka .
tpi dia adlh org pertma yg paling aku syg .
hubungan aku dengan dia dah lama putus .
dah bertahun dahh walaupon tahun lepas aku ada capel gan dia .
but , i know . dia sajew mempermainan kan aku .
ari ni dia syg aku besok dia dahh tak syg aku .
ermm , mcm tu la perangai dia .
tapi kan aku rasa bodo jew suka+syg org yg cm kau .
kau tak pernah nak menghargai apa-2 ponn .
yew la kan . aku tahu .
kat luar sana ramai budak-2 suka at kau .
ye-2. kau pergila dengan diorag . dak-2 sekola aku .
semua kau baik gan diorag kan . yela .
aku tahu diorg lebih cantekss dari aku kan .
(ayat touching la seyhh )
tak apala . buang masa jekk syg kau . kau tak syg aku kan.
so , lepas niehh aku tk mnx kau tuk tnya pape ag tentg
aku at membr-2 aku. and kau tak paya nak rindu aku la kan .
aku tak mnx kau rindu aku ponn .
tak perlu nx bermeseg aku segala .
lepas niehh kau tal pyh nx mesej aku nx ckp kau rndu aku .
mngkn salah aku .
kau cme anggp aku sebagi kawan bukan ?
cuma aku jew yg menghrpkan lbih dari ituu . yew-2 .
aku slh . kalau yew ponn tak yah nx bgi harpn gan aku .
kau selalu bgi aku harapn dn kemudian kau hancurss kan harpn tu.
better tak yah la weyy . aku tak mnx ponn .
senang cm nie je la kan . kiter dah ta pyh nx contact la yew .
aku mlss larhh nx lyn perasan aku at kau ni .
dah la kau tak rasa pape ponn . haishh .
at luar sana rmi dak-2 laki yg aku kecewa kan ,
dahh rmi dah . kdng-2 aku kesian at diorg ,
diorg suka aku but aku tak pernah nak suka at diorg .
just anggp diorag sebagai member jepp .
pelikan ? :face58:
org yg kiter suka , org yg bukn milik kiter .
mesti kiter syg . but org yg suka at kiter .
kiter tak syg dia ponn . pelik-2 . nila lumrah kehidpun kan.
s0 , kira untung la kan . pada sesiapa yg suka sama suka tu .
korang untung sngtt . and septtnya korang bersyukur tau:face75:
tngk cm kiter ? org yg kiter suka , syg .
tapi dia tak pernh nak suka and syg kat kiter , sedih kann ?:face60:
nasib la kan . walaupon cinta kiter bertepuk sebelah tngn .
(amboi ayt . haha)
skrg nie kiter dahh tak syg dia . kiter dah ad org lain .
mngkn nasib kiter la kan. kiter tak dptt awk .
tpi BF kiter upanya cm awk . hehe ,
untung la sya ^^:face51:
kiter undur diri yew .
(aku ni tak abs-2 undur diri , haihh)
kiter pergi dari idup kamu yew .
semoga berbahagia sys ! :D
semoga dpt jmpe pmpuan yg jauh lbih bik dri kiter.
jgn la buat status at fb cm tuu . jiwangnya kmu ni:face56:
then ,blom apa-2 dahh putus asa . semangat dong !
tak gentle la . blm apa-2 dah menyerahh kalah . adui .
btw . kiter bersyukur dpt jmpe kmu . dpt syg kmu .
walauponn hnya sementara .
kay la . bye -2
sya tak mau curang , hhehe .
ilymf :h:
jgn lpe kan kan biha au au :95:
:27: cerita tentang kiter , tak kan penh lupa .
selamat tinggal , bye ! :12:



No comments:

Post a Comment