السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/28/2011

story je la ^^

gmbr nie di ambil sblm aku kuar uma tdi .
(buruk kan ? haha :face12: )

hey-2 .
today im so happy !
not only today but everyday ! :face42:
aku akan terus bahagia selagi aku masih ada kawan mcm diorag :face64:
untung woo ada kawan mcm mereka .
selalu buat aku happy . terkenang je mereka .
mesti aku akan tersenyum walaupon aku tengah sedih . hehe
setiap malam aku ketawa sorang-2 depan com bila aku on9 sama-2 gan mereka.
sanggup tak tido smpi 2,3 pagi hanya nak layan mereka . muahaha :face12:
memng tak rugi la . hehe .
hari tuu member-2 aku (fariesha & amira) .
kantoii , ternampak gambar 'BF' aku . dan the first thing yang diorg ckp .
"muka BF kau mcm capital 'Y' la" (ex aku)
ergghh :face4: mna ad !
ari nie si (sharifah aliah) member aku gakk .
ponn cakap benda yang sama . haha ,
but , aku rasa memng ye . cme BF aku ag ensem kott dri dia .
haha . ok-2 . FULLSTOP .
btw , cantekss tak blog aku sekarang > ?
penat aku editt aw aw .
kalau tak cantekss gak tak tahu la nx ckp apa . hehe ~
ahad nie ?!?! err :face60: . mls gler ! nak pergi jamuan pengawas.
dlu tak sbar but bila dah dekat majlis nya .
rasa malas lak nak pi . dahh lak tuu .
hari ahad nie rmi family aku datang uma aku .
bestttnyaa ! but , aku pulak kena pergi jamuan tu .
malas giler kott . kalau tak bgi bole takk ? hee
mnx terajang la tu kan .
but seriusly , aku memng mls nx pergi .
asl entahh . ag-2 nty msti nmpk muka nya dia .
bertmbh mls . budak tak ada perasaan tuu .
tngk mke kau ponn aku dah mauk nikan lak perangi hampeeh kau tuu .
lagi la aku benci . sbar biha sbar :face63:
kau larhh orang dalam dunia nie .
yang akan buat mo0d aku down 'always'
sebb at dlm dunia nie dah tak ada orang yang akan bgi aku prob .
accept youu . ok ? dahh .
mlss nk ckp pasl dia . letih-2 .
btw, aku mlss nak gdh gan kau .
minta tolong la jgn ajk aku bergdh n benci-membnci segala .
kau buat dosa aku bertmbhh au .
malam nie rasa penatt lakx nak join mereka .
huahua . penattnya tnggu dia online .
kta kul 11.30 . batang idung ponn tak nmpk .
nie dah nx dekat kul 12 . hu . tak apa la .
better aku off dlu .and maybe mlm nie aku tak join diorg kott .
sblm tuu aku nak ckp congrate at my bro sebb dpt anugerah degan.
maklum la budak pandai .
and congrate gakxx dpt biasiswa . alhamdulilah .
tpi yang kesiannya phone touch skrin my bro pnya ilang semlm .
so pity , sbar jela . bukan rezeki along kott ,
kesiankan tdi semua org ambk gmbr at majlis tuu abg aku j tak dpt .
phone nya dah ilang . dri 3 phone tnggl 1 phone je at dia .
ouchh-2 :face47: kesiannya .
yeahh ! besok pi parit raja . haha
hehe . ok la . bye-2 .
muahaha ! syg korang la :h::face75:

No comments:

Post a Comment